حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی درپروژه جدیدالاحداث زندان تبریز

خلیل الهی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی امروز به منظور تسریع در زیرساخت های پروژه زندان تبریز با مدیران شرکت های خدمات رسان ، در محل پروژه زندان تبریز جلسه مشترک برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای استان آذربایجان شرقی ،در راستای اخذ انشعابات پروژه زندان تبریز جلسه مشترک با هماهنگی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی و با حضور معاون فنی عمرانی استاندار،رئیس برنامه وبودجه استان ،مدیران عامل شرکت های برق ،گاز،آب و مخابرات وهمچنین نماینده راهداری برگزار شد و راهکارهای موثر از جمله تامین آب شرب وغیر شرب توسط شرکت آب وفاضلاب ، ارائه تاسیسات برقی توسط شرکت برق ،احداث پست فشار قوی توسط شرکت گاز استان وهمچنین تامین قیبرنوری و شبکه دیتا وسایر نیازهای مخابراتی مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادات ونظرات کارشناسی انجام شد ومسئولین مربوطه نیز قول مساعددادند که هرچه سریعتر مشکل زیرساخت های پروژه جدیدالاحداث زندان تبریز رفع نمایند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه اجرای قانون مولدسازی زندان مرکزی تبریز را از اولویت های مهم تشکیلات قضایی استان عنوان کردوگفت:اقدامات وپیگیریهای خوبی در این رابطه انجام گرفته و با جدیت قانون انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها که از طریق مولدسازی انجام می گیرد پیگیری می کنیم.

خلیل الهی در ادامه خواستار اتمام هر چه سریعتر عملیات ساخت پروژه جدید زندان تبریز را شد وگفت:یکی از سیاست‌های اصلی قوه قضاییه در دوره جدیدانتقال زندان‌ها از داخل به خارج از شهرها می باشد که بر این اساس از چند سال قبل پروژه احداث ساختمان جدید زندان مرکزی تبریز شروع شده است که امیدواریم با همت و عزم جدی مدیران استان با پایان عملیات ساخت این زندان شاهد انتقال زندان مرکزی تبریز از محل فعلی به خارج از شهر باشیم.

در ادامه جلسه جوادی مدیر کل زندانهای استان نیز ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت پروژه و مشکلات پیش روی آن،خواستار همکاری مسئولین استان در این رابطه شد.

مدیر کل زندان های آذربایجان شرقی در ادامه افزود:امیدواریم با بهره برداری از فاز اول پروژه جدید زندان تبریز بتوانیم از ازدحام جمعیت کیفری که در این زندان وجود دارد بکاهیم .

حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی درپروژه جدیدالاحداث زندان تبریز/تسریع در زیرساخت های پروژه زندان تبریز

حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی درپروژه جدیدالاحداث زندان تبریز/تسریع در زیرساخت های پروژه زندان تبریز

حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی درپروژه جدیدالاحداث زندان تبریز/تسریع در زیرساخت های پروژه زندان تبریز

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha