بسیجیان پایگاه شهید لاجوردی زندان های کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند

با حضور سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه وبویراحمد ومدیر کل زندان ها از کار کنان بسیجی زندان ها ی کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها طی آئینی در گلزار مطهر شهداء یاسوج از 50 نفر از کارکنان بسیجی فعال زندان های استان با حضورمنصور بیژنی مدیر کل زندان ها و سردارحسن حکمتیان فرمانده تیپ مستقل 48 فتح استان تجلیل شد.

بسیجیان پایگان شهید لاجوردی زندان های کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند

سردار سرتیپ پاسدار حسن حکمیتیان فرمانده تیپ 48 فتح استان در این آئین با تقدیر از مجموعه زندان های استان به جهت ارج نهادن به بسیجیان و توجه به ایثار گران و خانواده های معظم شهید با بیان وظایف بسیج درجنگ وپس از دفاع مقدس گفت: بسیج الگوی مناسبی برای آزادیخوهان جهان است که همراه با ستمدیده و مقابل ظالم قدعلم کرده اند.

وی گفت: بسیجیان در جنگ و پس از جنگ در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... پیشتاز بوده و حامی نظام و انقلاب و ستمدیدگان عالم بوده اند.

در این آئین که با حضور کارکنان ستادی و زندان های تابعه در گلزار مطهر شهر یاسوج برگزار شد با اهداء لوح و هدایایی همراه با چفیه از زحمات بسیجیان فعال پایگاه شهید لاجوردی زندان های استان تجلیل شد.

انتهای خبر/

بسیجیان پایگان شهید لاجوردی زندان های کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند

بسیجیان پایگان شهید لاجوردی زندان های کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha