معاون سازمان زندان‌ها: هدف غایی سازمان زندان‌ها اصلاح و تربیت زندانیان است

در مراسمی اصغر فتحی به عنوان سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز معرفی و از زحمات علی چهارمحالی مدیر کل پیشین تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، این مراسم با حضور محمود ضیایی فرد معاون سلامت اصلاح و تربیت سازمان زندان‎ها، فرماندار ویژه شهرستان کرج، دادستان مرکز استان و جمعی از مقامات استانی و قضایی برگزار شد.

محمود ضیایی فرد معاون سلامت اصلاح و تربیت سازمان زندان‎ها در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد علی چهارمحالی، کار در زندان‌ها را یکی از کارهای سخت در جهان برشمرد و افزود: کار ما خدمت به مردمی است که با توجه به مشکلات و دلایل مختلف در زندان به سر می‌برند و جزء ضعیف ترین مردمان از لحاظ اقتصادی و جهات دیگر به حساب می‌آیند.

معاون سازمان زندان‌ها: هدف غایی سازمان زندان‌ها اصلاح و تربیت زندانیان است

ضیایی فرد با اشاره به روایتی از پیامبر سود رساندن و ضرر رساندن به خلق را از بالاترین و بدترین خصلت انسان‌ها خواند و اظهار داشت: مهمترین و اصلی‌ترین هدف ما در سازمان زندان‌ها اصلاح و تربیت زندانیان است که در بند 5 اصل 156 قانون اساسی به آن اشاره شده است که بیشترین وظیفه در این خصوص توسط سازمان زندان‌ها محقق می‌شود.

ضیایی فرد ضمن تبریک به اصغر فتحی سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز افزود: آقای فتحی کار زندانبانی را از مراحل ابتدایی زندانبانی شروع و مراحل موفقیت را مرحله به مرحله طی کرد که برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت از خداوند متعال مسئلت داریم.

در پایان مراسم حکم انتصاب سرپرست زندان‌های استان البرز به اصغر فتحی اعطا شد و از زحمات علی چهار محالی تقدیر به عمل آمد.

برای دیدن عکس‌های بیشتر کلیک کنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha