برگزاری محفل انس با قرآن کریم در زندان تنکابن

به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) محفل انس با قرآن کریم با مشارکت قاریان و دانش آموزان علوم قرآنی در زندان تنکابن برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) محفل باشکوه انس با قرآن کریم با حضور قاریان و دانش آموزان کلاسهای روخوانی، روانخوانی و قرائت قرآن کریم در مجتمع فرهنگی زندان تنکابن برگزار شد.

حجت الاسلام افشاری مسئول فرهنگی زندان تنکابن گفت: مهمترین نقشی که قرآن توانسته در زندگی ما داشته باشد، ایجاد صبر در برابر سختی ها و مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم و چه بسیار موانعی که با حضور قرآن از سرراه ما برداشته شده است .

وی ضمن استقبال از برگزاری محافل قرآنی در زندان ها خاطرنشان کرد: توجه کردن به قرآن و معانی آن، از تأکیدات بزرگان دین است و بی شک درک معانی آیات قران کریم مسیر سعادتمندی انسانهاست .

افشاری به اجرای دوره های آموزشی قرآن کریم اشاره کرد و گفت: طبق برنامه هفتگی زندانیان در کلاس های قرآنی حضور می یابند و پس از اتمام دوره گواهینامه مهارت دریافت می کنند. همچنین مراسم نورانی محفل انس با قرآن و دیگر برنامه های دینی و مذهبی با هدف تحقق سیاست های اصلاحی و تربیتی سازمان زندانها انجام می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha