شورای اداری و برنامه ریزی زندان های خراسان رضوی برگزار شد

شورای اداری و برنامه ریزی زندان های خراسان رضوی با حضور مدیرکل ، معاونین و روسای ستادی اداره کل و همچنین روسا و مدیران زندان های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استن خراسان رضوی، شورای اداری و برنامه ریزی زندان های استان با هدف تببین اولویت ها و سیاست های سازمانی و هم اندیشی در خصوص ارائه راهکارهای موثر در جهت ارتقاء شاخص های اجرایی ، در محل سالن جلسات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ستاد اداره کل زندان های استان برگزار شد.

شورای اداری و برنامه ریزی زندان های خراسان رضوی برگزار شد

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های خراسان رضوی در آغاز این نشست ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات ارزنده کارکنان زندان های استان در همه سطوح گفت :پیش برد اهداف سازمانی تا رسیدن به نتیجه مطلوب نیازمند کار و تلاش مضاعف و بهره مندی از خرد جمعی می باشد.
وی با اشاره به لزوم ارتقاء مستمر نظم و امنیت پایدار در زندان ها، بر تداوم حضور و سرکشی های هدفمند و شبانه روزی مسئولین ستادی و روسای زندانها از پوسته داخلی و اندرزگاه های نگهداری زندانیان تاکید کرد و برقراری عدالت در بهره‌مندی زندانیان از امکانات و حقوق شهروندی و همچنین رفتار کرامت محور با زندانیان و خانواده آنها را ضروری برشمرد.
وی توسعه زیرساخت های مورد نیاز برای اشتغال و حرفه آموزی حداکثری زندانیان و همچنین توجه ویژه به امور فرهنگی و تربیتی با هدف تحقق فرآیند اصلاح و تربیت واقعی را مورد تاکید قرار داد و گفت در همین راستا مضافاً باید وضعیت بهداشت فردی و عمومی اماکن و زندانیان مستمر رصد شود و کیفیت غذای زندانیان نیز متناسب با برنامه ابلاغی ارتقاء یابد.
سید مجتبی حسینی گفت : واحد بهداشت و درمان با استفاده از ابزار و امکانات خوبی که در این حوزه در اختیار دارد، باید با پایش اصولی و تخصصی ، شاخص‌های سلامت جسمی و روانی زندانیان را ارتقاء دهد .
مدیرکل زندان های استان در ادامه این نشست از مسئولین ستادی و روسای زندان ها حمایت و صیانت از حقوق کارکنان و همچنین توجه ویژه به رفاه آنان را خواستار شد و گفت ، باید کلیه امکانات و ظرفیت های رفاهی قابل بهره برداری برای پرسنل و خانواده محترم ایشان شناسایی شود و مورد بهره برداری قرار گیرد .
گفتنی است در این نشست که ۸ ساعت به طول انجامید معاونین و روسای ستادی اداره کل وهمچنین مدیران زندان ها به تشریح اقدامات و عملکرد حوزه های تخصصی و بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha