آزادی۱۳ زندانی حاصل میز خدمت دستگاه قضایی در زندان‌های زنجان

با همراهی مدیر کل زندان‌های زنجان و با حضوردادستان مرکز استان، معاونین و قضات اجرای احکام ،بازپرسی‌ها و دادیاران دادسرای عمومی و انقلاب زنجان، میز خدمت دستگاه قضایی در زندان‌های مرکزی، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و کانون اصلاح و تربیت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، با هدف دیدار بدون واسطه زندانیان با مسئولین قضایی و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی آنان،بیش از۳۵ نفر از مسئولین قضایی درکنار دادستان مرکز استان در زندان‌های مرکزی، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و کانون اصلاح و تربیت حاضر و با زندانیان حوزه قضایی خود دیدار و گفتگو نمودند.
در این اقدام جهادی که با برنامه‌ریزی دقیق و منظم از سوی روسای زندان‌های مرکز استان صورت گرفت، بیش از ۱۳۰ نفر از زندانیان زندان‌های مرکزی، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و کانون اصلاح تربیت با قضات پرونده خود به صورت چهره به چهره دیدار و درخواست‌های خود را مطرح نمودند.

لازم به توضیح است مسئولین قضایی حاضر در این میز خدمت نیز پس از بررسی درخواست‌های زندانیان، دستورات لازم را در خصوص مطالبات قانونی آنان صادر کردند .گفتنی است در نتیجه برگزاری این میز خدمت تعداد ۱۳ نفر از زندانیان زندان های مرکز استان با بهره گیری از ارفاقات قانونی از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

آزادی۱۳ زندانی حاصل میز خدمت دستگاه قضایی در زندان‌های زنجان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha