مولدسازی زندان مشگین‌شهر در دستورکار ویژه قرار گرفت

دکتر حاج محمدی، در نشستی با مسئولین اجرایی استان اردبیل، زیرساخت‌های موجود جهت تکمیل پروژه زندان پارس‌آباد و انتقال زندان مشگین‌شهر به خارج از بافت شهری با استفاده از ظرفیت مولدسازی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، مدیرکل دفتر فنی و عمرانی سازمان زندان‌های کشور در سفر خود به استان اردبیل ضمن بازدید از زمین مد نظر برای ساخت زندان مشگین‌شهر با شهردار این شهرستان دیدار کرد.

در این بازدید امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، با اشاره به لزوم انتقال زندان مشگین‌شهر به محدوده خارج شهر، شاخص‌های کارشناسی شده بر اساس استانداردهای لازم از لحاظ موقعیت جغرافیایی، امکانات زیرساختی، امنیتی و ... را متذکر و خواستار تعامل مسئولین اجرایی استان در تحقق این امر مهم شد.

ساخت زندان جدید پارس‌آباد و مولدسازی زندان مشگین‌شهر کلید خورد

حاج محمدی، مدیرکل دفتر فنی و عمرانی سازمان نیز با اشاره به موضوع قانون مولدسازی و وظایف قانونی استانداران و شهرداران در این خصوص اذعان داشت: یکی از گام‌های مهم و موثر سازمان زندان‌ها اولویت دادن به بحث مولدسازی و فروش زمین‌های مازاد از طریق تهاتر و مزایده است.

ساخت زندان جدید پارس‌آباد و مولدسازی زندان مشگین‌شهر کلید خورد

مدیرکل دفتر فنی و عمرانی سازمان زندان‌های کشور در ادامه سفر خود به اردبیل، با مدیرکل راه و شهرسازی استان و معاون امور عمرانی استانداری دیدار کرد.

دکتر حاج محمدی، در این دیدار نسبت به آماده‌سازی زمین زندان مشگین‌شهر با تعیین کاربری توسط کمسیون ماده 5، تفکیک و اجرای شبکه معابر، زیرسازی و جدول‌کشی و ... توسط شهرداری تاکید و اظهار امیدواری کرد با تعامل خوبی که بین مسئولین اجرایی استان است در آینده نزدیک شاهد تسریع در شروع این فرآیند باشیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha