اجرای چهارمین مرحله اهدای بسته‌ معیشتی به ۷۰۰خانواده زندانیان نیازمند کرمانشاه

با تلاش انجمن حمایت از زندانیان کرمانشاه و مشارکت سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، بسیج حقوقدانان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و خیّرین استان، اهدای ۷۰۰بسته‌ معیشتی به خانواده های نیازمند زندانیان محقق شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، ۷۰۰ بسته معیشتی و ۱۰ دستگاه بخاری، به مناسبت ایام فاطمیه و شب یلدا، به همّت انجمن حمایت از زندانیان، سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، بسیج حقوقدانان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و خیرین استان به خانواده زندانیان نیازمند در کرمانشاه اهداء شد.

حمیدرضا پوریانی مدیرکل زندان های کرمانشاه در این مراسم، با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون طی چهار مرحله بسته های معیشتی به خانوده زندانیان در کرمانشاه اهداء شده، اظهارکرد: در سه مرحله گذشته جمعا ۲۹۶۷ بسته و امروز هم ۷۰۰ بسته به خانواده زندانیان اهدا شد.

به مناسبت ایام فاطمیه(س) انجام شد؛

وی ارزش ریالی هرکدام از این بسته های معیشتی را ۸۲۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: همچنین از ابتدای سال تحصیلی جدید هم هزار بسته مهر تحصیلی بین فرزندان زندانیان در کرمانشاه توزیع شده است.

مدیرکل زندان های استان در ادامه به مهمترین رویکردهای پیش روی انجمن حمایت از زندانیان در کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: خودکفایی و کسب درآمد ثابت دو رویکردی است که از سالهای گذشته در دستورکار این انجمن قرار گرفته و برنامه هایی نیز در این راستا اجرایی شده است.

به مناسبت ایام فاطمیه(س) انجام شد؛

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه انجمن حمایت از زندانیان درآمد ثابتی نداشتند، برخی از اماکن درآمدزا را در اختیار آنها قرار دادیم تا از محل آن حقوق کارکنان خود را بپردازند و از خانواده زندانیان نیز حمایت داشته باشند.

پوریانی پیش بینی کرد تا شهریور سال آینده درآمد ثابت انجمن حمایت از زندانیان در کرمانشاه رشد چشمگیری داشته باشد و جزو انجمن های برتر کشور قرار گیرد.

وی در ادامه یکی از اولویت های مهم این انجمن را ایجاد اشتغال برای خانواده زندانیان عنوان کرد و گفت: از ابتدای امسال ۸۰ شغل را برای خانواده زندانیان در کرمانشاه ایجاد کرده ایم و ۴۳ فقره پرداخت تسهیلات اشتغالزایی هم به آنها داشته ایم.

به مناسبت ایام فاطمیه(س) انجام شد؛

مدیرکل امور زندان های استان کرمانشاه اضافه کرد: در بازدیدی که از خانواده زندانیان در استان داریم، عده ای از آنها وضعیت معیشتی مناسبی ندارند، بنابراین تلاش کرده ایم که آنها را مورد حمایت قرار دهیم، چراکه اگر پدران یا همسران آنها به دلیل ارتکاب هر جرمی وارد زندان شده، نباید زمینه ای فراهم شود که فرزندان آنها دچار آسیب های اجتماعی شوند و بر تعداد مجرمین ما اضافه شود.

وی تاکید کرد: به این منظور از ابتدای امسال ۶۰ نفر از فرزندان زندانیان را در کرمانشاه که ترک تحصیل کرده بودند را به چرخ تحصیل بازگرداندیم و کار شناسایی دیگر فرزندان زندانیان که ترک تحصیل کرده اند، کماکان ادامه دارد.

در پایان این مراسم، بسته های معیشتی با حضور دادستان و فرماندار کرمانشاه به تعدادی از خانواده های زندانیان در کرمانشاه اهدا شد.

به مناسبت ایام فاطمیه(س) انجام شد؛

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha