برگزاری نشست فصلی کارشناسان حفاظت و اطلاعات مراکز تامینی و تربیتی سیستان وبلوچستان

به منظور هم افزائی و استفاده از تجارب باهدف بهره گیری از ظرفیت ها و پیشگیری ازحوادث احتمالی و غیرمترقبه، نشست فصلی کارشناسان حفاظت و اطلاعات در محل سالن کنفرانس مرکز آموزش منطقه ۹ زندان های کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان وبلوچستان،ابوذرمحمدپور سرپرست حفاظت و اطلاعات زندان های استان در جمع کارشناسان حفاظت واطلاعات موسسات کیفری تابعه به رسالت و جایگاه مهم حفاظت و اطلاعات در زندان ها اشاره کرد و گفت: حساس بودن و توجه به اتفاقات پیرامون حوزه کاری از نکات بسیار حائز اهمیت است که نباید ازآنها اندکی غافل شد.

وی در ادامه بر صیانت از کارکنان و پرسنل وظیفه تاکید و حضور در جمع کارکنان، پرسنل وظیفه و مددجویان را یکی از اولویت ها برشمرد وافزود: تلاش کنید تا الگوی اخلاقی و اداری مناسب در محیط کار باشید.
سرپرست حفاظت و اطلاعات زندان های استان بر دوری جستن از مچ گیری تاکید نمود و خواستار برخورد مناسب با افراد خاطی شد. ایشان تصریح کرد: با الگو بودن در رفتار وعمل،فراهم کننده زمینه ارشاد باشید تا بتوانید با تاثیر گذاری، هدایت و راهنمایی فرد را ازکج روی و گمراهی برحذر نمائید. وی عنوان نمود یک نیروی حفاظتی می بایست با نکته سنجی، تدبیر و شجاعت فضا را برای افراد متخلف نا امن نماید.
قابل ذکر است این نشست به مدت دو روز و همچنین با برگزاری چندین کارگاه تخصصی در محل مرکز آموزش برگزار گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha