رئیس سازمان زندان‌ها با قضات و کارکنان دادگستری مشگین‌شهر دیدار کرد

دکتر محمدی در جریان سفر به مشگین‌شهر در نشستی با قضات و کارکنان دادگستری، ضمن بررسی مسائل کاری و امور قضایی شهرستان، به درخواست‌ها و سوالات کارکنان پاسخ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، دکتر محمدی در دیدار صمیمانه با کارکنان دادگستری مشگین‌شهر ضمن قدردانی از تلاش‌های مقامات قضایی در مسیر خدمت به مردم و تحقق اهداف و اولویت های دستگاه قضا گفت: رتبه‌های برتر حوزه قضایی استان اردبیل در سطح کشوری اعم از صدور احکام جایگزین حبس و توسعه اشتغال زندانیان و برنامه‌های حمایتی ویژه خانواده‌های مددجویان در سایه تلاش خالصانه شما محقق شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نگاه حوزه قضایی کاهش آسیب و توسعه عدالت اجتماعی است تصریح کرد: در راستای عمل به سیاست‌های کلان دستگاه قضایی در زمینه کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، بستر سازی مناسب برای توسعه اشتغال و حرفه آموزی در مراکز تامینی و تربیتی و بازسازگاری اجتماعی زندانیان با اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی، در دستور کار تمامی موسسات کیفری قرار گرفته است.

در ادامه تعدادی از همکاران قضایی و اداری دادگستری مشگین شهر به نمایندگی سایر کارکنان مسایل و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

انتهای خبر/

رئیس سازمان زندان‌ها با کارکنان دادگستری مشگین‌شهر دیدار کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha