بازدید مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از زندان شهرستان سبزوار

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی از زندان شهرستان سبزوار بازدید کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، حسینی مدیرکل زندان‌های استان با هدف ارزیابی اقدامات اصلاحی و تربیتی مبتنی بر زندانبانی اسلامی از زندان شهرستان سبزوار بازدید کرد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان شهرستان سبزوار

سید مجتبی حسینی در ابتدای این بازدید ضمن حضور در آسایشگاه پرسنل وظیفه با هدف پاسخگویی به درخواست های آنان با تعدادی از پرسنل کادر و وظیفه به گفتگو پرداخت.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان شهرستان سبزوار

در ادامه با هدف سنجش وضعیت عمومی و بهداشتی اماکن پوسته داخل از اندرزگاه ها و محل اسکان زندانیان و همچنین فروشگاه های خرید مددجویان دیدن کرد و نسبت به رعایت بهداشت عمومی محیط متناسب با دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد و در دیدار بی‌واسطه با تعدادی از زندانیان به درخواست‌های مطرح شده رسیدگی کرد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان شهرستان سبزوار

سید مجتبی حسینی طی بازدید از دارالقرآن و همچنین کارگاه های اشتغال زندانیان، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی در زندان و همچنین توسعه زیرساخت های اشتغال را بعنوان رکن اصلی در فرآیند بازاجتماعی کردن زندانیان مورد تأکید قرار داد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان شهرستان سبزوار

مدیرکل زندان های استان در حاشیه سفر یک روزه به سبزوار با حضور در شورای قضائی شهرستان، با فرماندار و مسئولین قضائی سبزوار نیز دیدار کرد.

حسینی در این جلسه ابتدا به تشریح وضعیت قضائی زندان سبزوار پرداخت و حضور مراجع قضائی در زندان و بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی را در کاهش جمعیت کیفری موثر دانست.

وی همچنین با اشاره به لزوم انتقال زندان سبزوار به خارج بافت شهری ، حمایت فرماندار و مسئولین ارشد قضائی و اجرایی شهرستان را در جهت رفع مشکلات پیش روی پیشرفت این پروژه موثر دانست.

شایان ذکر است در حاشیه این جلسه، با پیگیری مدیرکل زندانهای استان از طریق تماس تلفنی با نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، در خصوص تامین اعتبار و رفع موانع پیشرفت پروژه انتقال زندان سبزوار به خارج شهر مذاکره و طرح موضوع شد که نمایندگان شهرستان وعده پیگیری و مساعدت دادند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha