سفر مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی به شهرستان نیشابور

حسینی مدیر کل زندان های خراسان رضوی با هدف شرکت در جلسه شورای تامین نیشابور به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، جلسه ی شورای تامین نیشابور با موضوع خروج زندان شهرستان از بافت شهری با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

سیدمجتبی حسینی مدیر کل زندان های استان در این جلسه به تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای قانون انتقال زندان ها به خارج از بافت شهری پرداخت و تحقق این امر را مطالبه به حق مردمی دانست .

حسینی ضمن تبیین شرایط فعلی زندان نیشابور که در مرکز شهر واقع شده و لزوم انتقال این زندان به خارج شهر گفت ، اجرای این تکلیف قانونی مستلزم مشارکت کلیه دستگاه های متولی است تا با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود و همچنین تخصیص اعتبار مورد نیاز بتوانیم فرآیند اجرایی این پروژه را آغاز کنیم .

در ادامه دونده معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور جهت تامین زیرساخت‌های لازم با هدف تسریع در پروژه انتقال زندان شهرستان به خارج از بافت شهری قول مساعدت و پیگیری داد.

سید مجتبی حسینی در ادامه سفر خود به نیشابور ، با هدف ارزیابی اجرای شاخص های ابلاغی از زندان شهرستان بازدید کرد و ضمن حضور در اندرزگاه ها و محل اسکان زندانیان نسبت به تسریع در بهسازی ابنیه و ساختار فیزیکی اماکن متناسب با استانداردهای مصوب تاکید کرد.

سفر مدیرکل زندان های خراسان رضوی به شهرستان نیشابور

سفر مدیرکل زندان های خراسان رضوی به شهرستان نیشابور

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha