بیست و چهارمین بسته خبر هفتگی زندان‌های فارس از سیمای عادل‌آباد

بسته اخبار هفته عنوان مجموعه منتخب خبری از زندان‌ها و مراکز تامینی و تربیتی استان فارس را در طول هفته رخداده و بصورت هفتگی پوشش داده می‌شود. بیست و چهارمین بسته خبری هفته بعنوان فعالیتی از گروه خبر صدا و سیمای عادل آباد ارائه می‌گردد.

🔴... و این هم بیست و چهارمین باکس خبری اخبار هفته ی زندان‌های استان فارس

باکس اخبار هفته عنوان بسته خبریست که منتخب اخبار زندان‌ها و مراکز تامینی و تربیتی استان فارس را در طول هفته پوشش می‌دهد.

بیست و چهارمین بسته خبری هفته به عنوان فعالیتی از گروه خبر صدا و سیمای عادل آباد ارائه می‌گردد.

سیمای عادل آباد وابسته به مرکز خبر و رسانه اداره کل زندان‌های فارس همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح لغایت ۱۴:۳۰ با جدول پخش متنوع، مجموعه زندان مرکزی شیراز و بازداشتگاه مرکزی این شهر را تحت پوشش دارد ضمن اینکه تولیدات ویژه این مرکز از طریق شبکه ویژه در پیام رسان ایتا در اختیار سایر زندان‌های استان قرار می‌گیرد.

پس از سفر خرداد ماه ریاست محترم سازمان زندان‌های کشور و بازدید ایشان از مرکز خبر و رسانه اداره کل زندان‌های فار/ سیمای عادل آباد و رهنمودهایی که دکتر محمدی پیرامون اهمیت فعالیت سیمای زندان در غنی سازی اوقات فراغت زندانیان و نقش تعیین کننده آن در آموزش و آگاهسازی و ارتقا مهارت‌های اساسی زندگی و اجتماعی گروه‌های هدف داراست، به دستور مدیر کل زندان‌های فارس و با اهتمام ویژه مدیر زندان مرکزی شیراز دور جدیدی از فعالیت سیمای عادل آباد آغاز گردید.

بخش خبر سیمای عادل آباد در طول ایام هفته هر روز ۵ دقیقه خبر ویژه روز زندان مرکزی شیراز و همچنین تا ۱۰ دقیقه گزارش ویژه را از رویدادهای متنوع اصلاحی و تربیتی زندان را تهیه و به نمایش می‌گذارد.

گروه خبر که با همکاری روابط عمومی اداره کل زندان‌های فارس و تحت نظر روابط عمومی زندان مرکزی شیراز، فعالیت‌ می‌نماید، در طول هفته دو نوبت بسته خبری هفته را در قالب اخبار منتخب تمامی موسسات کیفری تابعه استان فارس تهیه و علاوه بر پخش در سیمای عادل آباد ، در فضای مجازی وابسته به این اداره کل منتشر می‌نماید.

هم اکنون مرکز خبر و رسانه اداره کل زندان‌های فارس (سیمای عادل آباد(مستقر در زندان مرکزی شیراز با استفاده از کارشناسان مجرب حوزه فرهنگی، تربیتی و روابط عمومی در بخش‌های مختلف آموزش مهارت‌های اساسی زندگی، روانشناسی، گروه خبر، گروه ورزش، گروه عقیدتی و مذهبی، گروه هنری و گروه قضایی به تولید برنامه می‌پردازد.

گفتنی است مرکز سیمای عادل آباد طی دو سال گذشته بیش از ۴۰۰ ساعت برنامه تولیدی را در کارنامه خود داشته است.

انتهای خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha