استمرار همکاری ادارات‌کل زندان‌ها با امور زنان و خانواده شهرداری تهران

تفاهمنامه‌ای با محوریت توانمندسازی و ایجاد اشتغال، برای زنان زندانی رای‌باز و خانواده‌های آنان، میان ادارات کل زندان‌ها و امور زنان و خانواده شهرداری تهران منعقد شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، در راستای توانمندسازی، ایجاد اشتغال برای زنان زندانی و استفاده از ظرفیت‌های آنان، نشستی مبنی بر انعقاد تفاهمنامه همکاری ادارات کل زندان‌ها و امور زنان و خانواده شهرداری تهران برگزار شد.
این نشست با حضور سید حشمت‌الله حیات‌الغیب مدیرکا زندان‌های تهران، دکتر مریم اردبیلی مدیر کل امور زنان و خانواده شهرداری، حجت الاسلام فیروزجایی معاون دادستان در امور زندان ها، جمیاری معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های تهران و باقی‌پور رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج برگزار شد.
در این نشست تفاهمنامه‌ای در راستای ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های زنان زندانی دارای حکم رای باز، پابند الکترونیک و خانواده آنان امضاء شد.
حیات‌الغیب در آیین انعقاد این تفاهمنامه ضمن اشاره به تنوع آسیب‌های پیش روی زندانیان زن و خانواده‌هایشان، هم در طی تحمل حبس و هم پس از آزادی، خواستار توسعه تعاملات و همکاری‌های حمایتی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری استان با زندان‌های تهران شد.
گفتنی است، این تفاهمنامه درخصوص اشتغال، مددکاری، مشاوره، آموزش و تسهیل‌گری در تحصیل زنان زندانی آزاد شده، دختران کانون اصلاح و تربیت، زنان دارای حکم رای‌باز و پابند الکترونیک و خانواده زندانیان در نظر گرفته شده است.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha