تجلیل و تکریم مدیرکل زندان‌های زنجان از خانواده شهدا

با هدف نکوداشت مقام شامخ شهداء،مدیر کل زندان‌های زنجان در منزل دو شهید ۸ سال دفاع مقدس حاضر و با مادران این شهیدان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان،در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با همراهی معاون سلامت اصلاح و تربیت و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، در قالب(طرح سپاس) در منزل شهیدان رسول قاسمی و محمد حسن مرادی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس حاضر و از سال‌ها ایثار و فداکاری مادران این شهیدان قدردانی کرد.مدیر کل زندان‌های زنجان در این دیدار با بیان اینکه مادران شهداء بهترین راویان فرهنگ ایثار و شهادت هستند اظهار کرد: مادران معزز شهیدان گنجینه‌های بی‌بدیل ایثار و عشق هستند.
بنیادی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران بی‌شک مدیون جانفشانی شهیدان بوده و قطعاً مادران شهداء در تربیت این نسل شکوهمند نقش بسزایی عهده‌دار بوده‌اند.
لازم به توضیح هست در این دیدارها مادران شهیدان قاسمی و مرادی ضمن قدردانی از حضور مدیر کل زندان‌های زنجان، خاطرات تاثیرگذار فرزند شهید خود را نقل نمودند.در پایان این دیدارها حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با هدایای نقدی و لوح تقدیر از سال‌ها از خود گذشتگی و فداکاری مادران شهیدان تجلیل به عمل آورد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha