نشست هم‌اندیشی برای توسعه سوادآموزی در زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد

در نشست ادارات کل زندان ها و معاونت نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش بر استفاده از ظرفیتها جهت توسعه سوادآموزی در زندانها و ریشه کنی بی سوادی زندانیان تأکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد، نشست هم اندیشی اداره کل زندان ها و معاونت سود آموزی آموزش و پرش استان در راستای برنامه ریزی جهت زندانیان بی سواد و کم سواد در دوره های تعریف شده برگزار شد.

در این جلسه خوشقدم معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان با تقدیر ازهمکاری و تعامل خوب معاونت سواد آموزی در موضوع پیگیری برنامه های مربوط به زندانیان بی سواد گفت: تشریک مساعی دستگاههای ذیربط بالاخص آموزش و پرورش در راستای کمک به بازسازگاری زندانیان بسیار مهم است تا جائیکه توسعه سواد آموزی، آموزشهای مهارتی و یادگیری مشارکتی در زندان ها امری مهم و ضروری است که در این راستا اداره کل آموزش و پرورش استان همکاری خوبی دارد.

وی گفت: سیاستهای سازمان زندان و معانت سواد آموزی برای کمک به ارتقاء برنامه های سوادآموزی برای زندانیان واجدالشرایط در دروره های تحکیم و انتقال از سرفصل های فعالیتهای آموزشی برای زندانیان است.

خانم رزرافشان رئیس اداره سواد آموزی سازمان آموزی و پروش استان نیز در این نشست ضمن تقدیر از زندان های استان در زمینه آموزشهای مهارتی و اقدامات خوب سواد آموزی برای زندانیان اظهار داشت: این معاونت برای توسعه و ارتقاء آموزش زندانیان بی سواد و کم سواد و فعالیتهای مثمر ثمر درمراکز یادگیری زندان ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این نشست مصوباتی برای توسعه و گسترش برنامه های سواد آموزی با هم اندیشی شرکت کنندگان به تصویب رسید.

انتهای خبر/

هم اندیشی برای توسعه سواد آموزی در زندان های کهگیلویه وبویراحمد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha