دیدار تعاملی مدیرکل زندان‌های استان ایلام با ریئس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل منابع طبیعی

جمشید اسکندری با هدف توسعه اقدامات تامینی و تربیتی و تحقق اهداف سازمانی به صورت جداگانه با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری و رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، اشتغال زندانیان، تکمیل بازداشتگاه دهلران، تعامل اثربخش و تجهیز مراکز درمانی زندان ها از اهداف دیدارهای تعاملی بود.

اسکندری مدیرکل زندان های استان ایلام در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: اشتغال زندانیان یکی از اولویت های مهم سازمانی است که برای تحقق هرچه بهتر آن می توان از ظرفیت دستگاه های ذیربط بهره گرفت. وی با اشاره به همکاری منابع طبیعی با مجموعه زندان های استان، اذعان داشت: با استفاده از توان و ظرفیت منابع طبیعی در امورات خدماتی و کارهای پروژه ای می توان زمینه اشتغال زندانیان را فراهم کرد و اقدامات را در این حوزه توسعه بخشید.

مدیرکل زندان‌های استان ایلام با رییس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل منابع طبیعی دیدار تعاملی داشت

وی به اهمیت و لزوم بهره برداری از پروژه بازداشتگاه دهلران نیز اشاره‌ای داشت و عنوان کرد: همکاری منابع طبیعی در تکمیل بازداشتگاه دهلران و تخصیص فضا برای محوطه سازی، در راه اندازی و بهره برداری سریع تر این پروژه موثر است. اسکندری در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز از تعامل مثمر ثمر دانشگاه تقدیر کرد و خواستار همکاری مراکز درمانی و بیمارستان ها با مجموعه زندان های استان شد.

وی خاطر نشان کرد: این دیدار با هدف تجهیز مراکز درمانی زندان ها، بهره مندی از تجارب کادر درمان، استفاده از ظرفیت پزشکان خیر و جهادی و... انجام شده است و پرداختن به مقوله سلامت زندانیان و ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی در سطح زندان ها همواره مورد توجه و در دستور کار بوده است.

مدیرکل زندان‌های استان ایلام با رییس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل منابع طبیعی دیدار تعاملی داشت

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha