برگزاری جلسه انجمن حمایت از زندانیان اسلام‌آباد غرب

با حضور امام جمعه، رئیس دادگستری و دادستان اسلام آباد غرب، مدیرکل زندان های استان، اعضای انجمن حمایت از زندانیان و دیگر مسؤلین، جلسه انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان در محل دفتر دادستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسلام آباد غرب با حضور امام جمعه، رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان، مدیرکل زندان های استان، اعضای انجمن حمایت از زندانیان و دیگر رؤسا و مسؤلین شهرستان در محل دفتر دادستانی شهرستان به انجام رسید.

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در این جلسه ضمن تبریک به دادستان شهرستان بخاطر کسب عنوان دادستان نمونه در حوزه صلح و سازش بیان کرد، انجمن حمایت از زندانیان یک پیوست بجا و منطقی در کنار دستگاه قضایی است و عدالت حکم می‌کند در کنار اجرای حکم چنین پیوست مشروعی باشد.

برگزاری جلسه انجمن حمایت از زندانیان اسلام آباد غرب

حمیدرضا پوریانی مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه در ادامه این جلسه با تقدیر از اقدامات انجمن حمایت از زندانیان اسلام آبادغرب، اظهار داشت: در سطح استان ۶ انجمن فعالیت دارد که انجمن حمایت اسلام آبادغرب جزو منظم‌ترین و فعال‌ترین انجمن استان است. وی افزود: تعداد زیادی خانواده زندانیان تحت پوشش انجمن‌های استان قرار دارند و از ابتدای سال‌جاری تاکنون مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بصورت نقدی و غیرنقدی به خانواده زندانیان کمک صورت گرفته است.

طی این جلسه مدیر عامل انجمن با ارائه گزارشی از وضعیت موجود با اشاره به آمار ها با اعلام اینکه ضمن استمرار کمک به خانواده های تحت پوشش با ایجاد درآمد پایدار توانسته گامی رو به رشد در مقایسه با سنوات گذشته، در این مسیر داشته باشد.

برگزاری جلسه انجمن حمایت از زندانیان اسلام آباد غرب

قاسم نظری رئیس دادگستری اسلام آبادغرب عنوان کرد: بیشترین جرائم مربوط به سرقت‌های خرد است که آن هم بخاطر اعتیاد و تهیه هزینه‌های اعتیاد است و اگر بخواهیم این چرخه را از بین ببریم باید علت را حذف کنیم و به سراغ ریشه‌کنی اعتیاد برویم.

وی افزود: برای رفع معضل اعتیاد باید افراد بیمار در این زمینه حدود دو سال تحت مداوا و مراقبت قرار گیرند تا بطور کامل با سلامت به جامعه بازگردند.

برگزاری جلسه انجمن حمایت از زندانیان اسلام آباد غرب

در حاشیه جلسه همچنین خیّرین حاضر با اعلام آمادگی و حمایت هرچه بیشتر خود، در راستای کمک به خانواده های نیازمند تحت پوشش انجمن، مبلغ ۵۰ میلیون تومان اهدا و جمع آوری شد.

در پایان این نشست به پاس تلاش و پیگیری های انجام گرفته در این زمینه با اهدای لوح سپاس به اعضای انجمن قدردانی به عمل آمد.

برگزاری جلسه انجمن حمایت از زندانیان اسلام آباد غرب

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha