بازدید فراگیران پودمان سوم دوره آموزش جامع تربیت مدیر زندان از زندان عادل‌آباد شیراز

نزدیک سه هفته از آغاز پودمان سوم آموزش جامع تربیت مدیر زندان به میزبانی مرکز آموزش و پژوهش منطقه ۴ سازمان مستقر در شیراز می‌گذرد و نزدیک به ۲۵ نفر از فراگیران در این استان تحت آموزش قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، در این دوره فراگیرانی از استان‌های تهران، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، البرز و قزوین حضور دارند.

در استمرار برنامه‌های متنوع جاری در این دوره آموزشی، با برنامه‌ریزی مرکز آموزش و پژوهش منطقه ۴ سازمان زندان‌ها با مدیر زندان مرکزی شیراز، فراگیران با حضور در زندان عادل آباد از بخش‌های مختلف این موسسه کیفری بازدید بعمل آورده و با توضیحات مسئولین بخش‌های اداری،خدماتی،اندرزگاهی و... با اقدامات، سیاست‌ها و برنامه‌های جاری در این زندان در حوزه‌های اسکان- نگهداری و طبقه‌بندی، آموزش، مهارت آموزی، اشتغال مولد، امور فرهنگی و تربیتی، غنی سازی اوقات فراغت زندانیان و به ویژه فعالیت‌های جاری در مرکز خبر و رسانه زندان‌های فارس (صدا و سیمای عادل آباد) از نزدیک آشنا شدند.

همچنین در ادامه این بازدید کلاس آموزش مبانی راهبردی مدیریت زندان جهت فراگیران در محل سالن اجتماعات ۲۲ بهمن زندان عادل آباد برگزار شد.

در این جلسه رضایی دانا مدیر زندان و استاد این دوره آموزشی، در خصوص الزامات مدیریت زندان، شناسایی تهدیدها و پیشگیری از آن، آسیب شناسی از فرایندها ، تعامل با زندانیان و شاخصهای مدیریت منابع انسانی، توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha