رئیس کل دادگستری فارس: بازدیدها و رسیدگی‌های قضایی نتیجه‌محور قضات باید از زندان‌ها تشدید شود

عصر روز گذشته پنج شنبه، نهم آذر حجت الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با حضور در بازداشتگاه قیروکارزین در محل اندرزگاه‌ها باز تمام زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو نمود. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، در این بازدید که با همراهی دادستان عمومی انقلاب مرکز فارس، مدیر کل زندان‌های استان، جمعی از مسئولین قضایی دادگستری کل، مسئولین و قضات محلی همراه بود، رئیس کل دادگستری فارس به درخواست‌ها و موارد مطرح شده از سوی زندانیان گوش فرا داد و به منظور رسیدگی به موارد مطرح شده دستورات لازم را ابلاغ کرد.

رئیس کل دادگستری فارس: بازدیدها و رسیدگی‌های قضایی نتیجه محور قضات از زندان‌ها تشدید شود

رییس کل دادگستری فارس در این بازدید بر ضرورت حضور و بازدید موثره روسای حوزه‌های قضایی و قضات از زندان‌ها و دیدار با زندانیان پاسخگویی به آنان ضمن رسیدگی موثر به درخواست‌هایشان تاکید کرد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی با اشاره به بازدید خود از بازداشتگاه قیر و کارزین، بواسطه وضعیت مطلوب حاکم بر زندان از مدیر کل زندان‌ها رئیس بازداشتگاه و کارکنان این موسسه کیفری قدردانی نمود.

گفتنی است رییس کل دادگستری فارس و هیأت همراه، با حضور مدیرکل زندان های فارس بصورت سرزده در زندان فیروز آباد نیز حضور یافت و ضمن بازدید از بخشهای مختلف این مؤسسه کیفری، از نزدیک و بصورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و گفتگو نمود و برای رسیدگی به درخواستهای بیان شده، دستورات قضایی لازم را به مسئولین قضایی محلی ابلاغ کرد.

انتهای خبر/

رئیس کل دادگستری فارس: بازدیدها و رسیدگی‌های قضایی نتیجه محور قضات از زندان‌ها تشدید شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha