اعلام آمادگی شهرداری جیرفت جهت حمایت از زندانیان و خانواده آنان

شهردار جیرفت در دیدار با رئیس زندان، ضمن گفتگو درخصوص مسائل، برنامه‌ها و اقدامات اصلاحی و تربیتی، گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی خود از خانواده‌های زندانیان نیازمند، حمایت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، شریفی رئیس زندان جیرفت ضمن قدردانی از همکاری شهرداری با زندان، برنامه‌ها، اقدامات اصلاحی و تربیتی و پروژه ساخت زندان جدید را مطرح و در خصوص برخی مسائل و مشکلات تبادل نظر کردند.

رئیس زندان جیرفت با تأکید بر آسیب‌پذیری خانواده زندانیان، گفت: حمایت و کمک به آنان ضمن کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر بوده و از باقیات و صالحات نیز می‌باشد.

هادی ربانی شهردار جیرفت که به همراه حجت دلفاردی رئیس شورای این شهرستان، در زندان حضور یافت، ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند صورت گرفته، گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی خود از خانواده‌های زندانیان نیازمند، حمایت می‌کنیم.

شهردار جیرفت با تأکید بر پیگیری موارد مطرح شده در خصوص اشتغال زندانیان رٱی باز در امور خدمات شهری، ایجاد زمینه مناسب در موضوع بهره‌مندی از ظرفیت شهرداری در جلسات صلح و سازش، تخفیف برای دریافت پروانه ساختمانی و همکاری در ساخت حمام و سرویس‌ بهداشتی در منزل زندانیان نیازمند، قول مساعد دادند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha