اعزام اولین کاروان زیارتی خانوادگی کارکنان زندان‌های استان کرمانشاه به عتبات عالیات

در راستای تحقق اولویت چهارم سازمان زندان ها با اعطای تسهیلات و ایجاد تفاهم نامه مشترک با سازمان حج و زیارت استان کرمانشاه، اولین کاروان زیارتی خانوادگی ویژه کارکنان زندان های استان به عتبات عالیات عزیمت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، با پیگیری و مذاکرات انجام شده توسط اداره کل زندان های استان با سازمان حج و زیارت استان کرمانشاه طی تفاهمی اعزام کاروان های زیارتی عتبات عالیات تحت نظارت سازمان حج و زیارت و با تخصیص تسهیلات کمک هزینه سفر جهت کارکنان زندان های استان انجام شد.

این اقدام در راستای تحقق اولویت چهارم سازمان زندان ها با ارتقاء سطح انگیزشی و بهره وری نیروی انسانی درانجام امور و وظایف زندانبانی با رویکرد توسعه رفاهیات کارکنان و خانواده آنان صورت گرفت.

اعزام اولین کاروان زیارتی خانوادگی کارکنان زندان های استان به عتبات عالیات

با استقبال کارکنان ازین برنامه برای اولین بار در اعزام اولین کاروان زیارتی تعداد ۳۶ نفراز کارکنان به کشور عراق عزیمت کردند، که بصورت مستمر طی برنامه ریزی به عمل آمده کاروان های دیگری پس از تکمیل ظرفیت، اعزام خواهد شد.

این برنامه زیارتی و معنوی در فضایی خانوادگی و صمیمی به مدت ۷ روز از اماکن زیارتی شهر های کاظمین، نجف، سامرا و کربلا دیدن خواهد شد که موجب آرامش روحی و نشاط معنوی کارکنان و خانواده آنان که متحمل سختی امور زندانبانی می باشند خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha