طرح مطالعاتی زمین زندان جدید زنجان درحال انجام است

حجت الاسلام والمسلمین باقری نماینده مردم شریف زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل زندان‌ها با مدیر کل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین باقری نماینده مردم شریف زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های ارزنده مدیرکل و مجموعه کارکنان زندان‌های استان در اصلاح تربیت انسان‌های به خطا رفته قدردانی و گفت: به جهت بازدیدهای متعدد صورت گرفته از مجموعه زندان‌های استان اقدامات مطلوبی در حوزه‌های مختلف تعلیمی و تربیتی به ویژه در بخش اشتغال و مهارت آموزی صورت گرفته است که شایسته قدردانی است.

نماینده مردم شریف زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به جهت نیازهای ضروری محرومین در بخش مسکن، طرح بهره‌گیری از تجهیزات پیش ساخته جهت ایجاد مسکن محرومین در مجلس شورای اسلامی به تصویب و در حال اجراست که در این خصوص می‌توانیم از ظرفیت زندان‌های استان جهت مدیریت این موضوع بهره‌مند شویم.

باقری در ادامه بیان داشت: نیروی انسانی و فضای فیزیکی موجود در زندان‌های استان ظرفیت بسیار مطلوبی جهت عملیاتی نمودن پروژه مسکن محرومین در استان است که امیدواریم با رایزنی صورت گرفته موجبات توسعه اشتغال زندانی و توانمندی خانواده‌های آنان فراهم گردد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان حضور نماینده مردم شریف زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در اداره کل زندان را بسیار ارزشمند قلمداد و اظهار کرد: حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه در قالب هر طرحی قطعاً پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که در این زمینه بسیاری از خانواده‌های زندانی استان به ویژه در مناطق روستایی می‌توانند از برکات این اقدام شایسته مجلس شورای اسلامی در خانه‌دار نمودن این اقشار نیازمند بهره‌مند شوند.

بنیادی تاکید کرد:پتانسیل‌های بسیار مطلوبی در زندان‌های استان در جهت اجرای طرح‌های اقتصادی پایدار وجود دارد و این اداره کل آماده است تا از ظرفیت‌های ملی در جهت سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال زندانی و خانواده‌های آنان استقبال کند.

لازم به توضیح است در جریان این دیدار مدیر کل زندان‌های استان زنجان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص انتقال زندان های مرکز استان ، به ویژه آغاز طرح مطالعاتی زندان جدید را ارائه نمودند.

در پایان این دیدار مدیر کل زندان‌های زنجان از اعتماد نماینده مردم شریف زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به مجموعه زندان‌ها و دغدغه‌های ایشان در بحث اشتغال زندانیان و مساعدت در توانمند نمودن خانواده‌های آنان قدردانی نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha