بازدید مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضاییه از زندان مرکزی بندرعباس

مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضاییه در سفر به هرمزگان از زندان مرکزی بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، حسین احسانی به همراه رئیس کل و مدیر کل زندان های استان و جمعی از قضات از نزدیک با مددجویان گفتگو و به بررسی درخواست های آنها پرداخت.
مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضاییه گفت: با ماموریتی ویژه به هرمزگان آمده ایم و با رافت و بخشش اسلامی به درخواست های عفو زندانیان رسیدگی می شود.
احسانی افزود: افرادی که بعد از آزادی مجدد مرتکب جرم می شوند، مجازات آنها سنگین تر و تحت هیچ شرایطی مشمول عفو نخواهند شد.
مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان هم گفت: عفو شامل زندانیانی می شود که در مدت اجرای مجازات دارای حسن اخلاق و رفتار بوده و پس از آزادی رفتارهای آنها مطابق با ارزش ها و هنجارهای جامعه باشد.
مصطفی کیشانی مدیرکل زندان های هرمزگان نیز گفت: از مدت ها قبل، پرونده همه زندانیانی که شرایط عفو را داشته اند، مجدد بررسی، پایش و غربالگری شده و عفو و ارفاقات قانونی صرفا به افرادی داده می شود که دارای شرایط لازم باشند.
گفتنی است اعضای کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضاییه از زندان های میناب، بندرلنگه و اردوگاه رودان هم بازدید و درخواست های عفو زندانیان را بررسی کردند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha