تقدیر از مادران شهید کارکنان زندان‌های همدان همزمان با آغاز ایام فاطمیه

به مناسبت آغاز ایام فاطمیه و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، مدیرکل زندانهای استان همدان با حضور در منزل دو تن از فرزندان شهید شاغل در این مرکز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان دفاع مقدس با اعضای خانواده آنها دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان همدان، همزمان با آغاز ایام فاطمیه بروجنی مدیر کل زندانهای استان به همراه برخی از مسئولان ستادی با حضور در منازل شهیدان شیری و نوروزی، ضمن دیدار با اعضای خانواده آنها یاد و خاطره این حماسه آفرینان را گرامی داشت.

تقدیر از مادران شهید کارکنان زندان ها همدان

در این دیدار که با حضور خسروی رئیس بنیاد شهید شهرستان کبودرآهنگ و جمعی از مسئولان این مرکز انجام شد بروجنی مدیرکل زندان های استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 8000شهید استان گفت: جنگ تحمیلی سندی معتبر و افتخاری بزرگ برای مردم کشور ماست که وظیفه همه ما ترویج آن در سطح جامعه است. فرهنگ شهادت فرهنگ دوستی و معامله با خداوند است و این چیزی است که باید نسل به نسل منتقل شود.

خسروی رئیس بنیاد شهید شهرستان کبودرآهنگ نیز در این دیدار گفت: به جرات می گویم این دیدارها برای ما که به خانه شهید می رویم منشا خیرات و برکات فراوانی و این سرکشی ها به ما یادآوری می کند که امنیت امروزمان را مدیون خون شهیدان هستیم.

تقدیر از مادران شهید کارکنان زندان ها همدان

در پایان بازدید دوم و به دلیل همزمانی با وقت اذان مغرب، نماز جماعت مغرب و عشا به یاد این شهدای معزز در منزل شهید شیری برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha