خدمات فرهنگی شهرداری شیراز به زندانیان و خانواده‌هایشان ارائه می‌شود

معاون سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز به همراه جمعی از مدیران این سازمان و فرهنگسراها، از بخش‌های مختلف زندان عادل آباد شیراز بازدید و از نزدیک با اقدامات اصلاحی و تربیتی زندانیان آشنا شدند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، روح الله مظفری معاون سازمان فرهنگی و احتماعی شهرداری شیراز در این ارتباط گفت: تاکید شهردار شیراز بر این است که تمام شهروندان باید از خدمات شهرداری برخوردار شوند و هدف این است که خدمات این سازمان را در حوزه های قرآنی، رویدادهای فرهنگی، توسعه کتابخانه‌ها و...بمنظور بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه را با همکاری مدیریت زندان مرکزی شیراز به انجام رسانیم.
وی افزود : بنا داریم خانواده‌های زندانیان که در نبود سرپرست خانواده با مشکلات عدیده فرهنگی، اقتصادی و... مواجه هستند نیز تحت پوشش خدمات فرهنگسراها و برنامه‌های فرهنگی قرار گیرند.
مدیر زندان مرکزی شیراز هم گفت: تعامل افزایی با ارگان‌ها بمنظور برخورداری زندانیان از خدمات حقوق شهروندی انجام می‌پذیرد و شهرداری می‌تواند سهم بسزایی را در اصلاح و تربیت زندانیان و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان داشته باشد.
رضایی دانا اذعان داشت زندانیان از جمله شهروندان جامعه بحساب می‌آیند که باید از خدمات شهرداری مانند سایر اقشار برخوردار باشند و ما در راستای هم‌افزای از همکاری‌های با ویژه شهرداری استقبال می‌کنیم

خدمات فرهنگی  شهرداری شیراز به زندانیان و خانواده‌هایشان ارائه می‌شود


گفتنی است در این بازدید یک باب کتابخانه ایستا با دویست جلد کتاب مناسب جامعه هدف به منظور آغاز همکاری‌های مشترک، از طرف شهرداری به زندان عادل آباد اهداء شد.

انتهای خبر/

خدمات فرهنگی  شهرداری شیراز به زندانیان و خانواده‌هایشان ارائه می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha