پیام تبریک مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های استان خراسان رضوی در پیامی سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های استان در پیامی سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پس از گذشت ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران و نگاه به مسیر پیشرفت و توسعه کشور بر این باوریم که یکی ازنهادهای مؤثر در جمهوری اسلامی ایران که دربستر ایدئولوژی اسلام ناب شکل گرفته است و درکلام و در عمل نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی دارد بسیج است‌ ، بسیج که با تدبیر منحصر به فرد امام خمینی(ره)، سازماندهی و تشکیل شد و حال الگویی است برآمده از مردم که در همه امور راهنما و راهگشا است .

و بسیجی تابع بی چون وچرای ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) است و برای عمل به فرامین ودستورات ایشان از هیچ تلاشی مضایغه نمی‌کند و آراسته به سجایا و فضیلت‌های اخلاقی ، و در راه سازندگی ایران اسلامی ثابت قدم و استوار است تا با جهان بینی الهی و تعمیق باورهای عاقلانه ، در سایه اسلام و قرآن پر امید در خدمت مردم بخاطر خدا باشد.

اینجانب فرارسیدن سالروز تأسیس بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی ره را محضر مقام معظم رهبری و تمامی بسیجیانی که با ایثار و اقتدار در مسیر تعالی ایران اسلامی گام برداشته اند و یاری گر مظلومان هستند تبریک عرض میکنم و برای ایشان از درگاه خداوند متعال عزت و سلامتی مسألت دارم .

سید مجتبی حسینی

مدیرکل زندانهای خراسان رضوی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha