گرامیداشت هفته بسیج در اداره‌کل زندان‌های چهارمحال و بختیاری

مراسم گرامی‌داشت هفته بسیج به همت پایگاه بسیج سلمان فارسی اداره کل زندان‌های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در جمع کارکنان بسیجی زندان‌های استان اظهار کرد: مهمترین کار بسیجیان در گام دوم انقلاب اسلامی کار فرهنگی و تبیینی است.

حجت الاسلام باقر مختاری گفت: در طول تاریخ اجتماعی هرگاه مشکلات اقتصادی و اجتماعی وجود داشت جریانی فرهنگی پا گرفت تا به یاری مردم بیاید که «اهل فتوت» یکی از مهمترین خیزش های اجتماعی است. «اهل فتوت»، منظومه اخلاقی خاصی مبتنی بر ایثار، گذشت و یاری به فقرا داشتند و به عیار و جوانمردان نیز معروف بودند و جدا از برخی اخلاقیات رفتار آنها بسیجی وار و مردم نهاد بود.

حجت الاسلام مختاری افزود: تفکر و عمل بسیج در دوران انقلاب شکل گرفت و با پیروزی انقلاب در هر عرصه ای که نیاز به کار جهادی بود وارد شد. روزی در تشکیل هسته های مردمی کمک به معیشت مردم، زمانی در به دوش گرفتن اسلحه و جنگیدن در جبهه، روزی با به دست گرفتن بیل و کلنگ و سازندگی خرابی ها در سیل و زلزله، گاهی در عرصه کرونا، زمانی در کار علمی و ساخت رادیو دارو و موشک و امروز مهمترین کاریک بسیجی کار فرهنگی و تبیینی است زیرا دشمن و در راس آن آمریکا و اسرائیل با اهرم فرهنگی و رسانه ای برای نابودی تفکر و سبک زندگی اسلامی و ایرانی قد علم کرده‌اند و همین امر بار مسئولیت بسیجیان را سنگین کرده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha