برگزاری محفل انس با قرآن کریم ویژه زندانیان رأی باز زندان جیرفت

به مناسبت هفته بسیج، محفل انس با قرآن کریم ویژه زندانیان رأی باز زندان جیرفت، با حضور مسئولین قضایی و زندان و قاریان برجسته شهرستان، در محل مصلای بزرگ جیرفت، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، این محفل نورانی انس با قرآن کریم ویژه زندانیان رأی باز، با حضور ذوالعلی معاون دادستان و قاضی ناظر زندان، شریفی رئیس زندان جیرفت، تعدادی از مسئولین و کارکنان زندان و قاریان برجسته شهرستان و حضور پرشور بیش از ۸۰۰ نفر از زندانیان رأی باز برگزار و قاریان برجسته شهرستانی، آیاتی از کلام‌الله مجید را قرائت کردند.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم ویژه زندانیان رأی باز زندان جیرفت

محمدرضا شریفی رئیس زندان جیرفت با بیان اینکه هدف قانونگذار از مجازات زندان، اصلاح و تربیت افراد است گفت: تلاش می‌کنیم در راستای اهداف و سیاست‌های کلی قوه قضائیه و اجرای اولویت‌های سازمان زندان‌ها با استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود، به بهترین نحو برنامه‌ها و اقدامات اصلاحی و تربیتی را اجرا نماییم.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم ویژه زندانیان رأی باز زندان جیرفت

پیمان ذوالعلی معاون دادستان و قاضی ناظر زندان ضمن تشکر از حضور پرشور زندانیان رأی باز در این محفل نورانی، در خصوص تسهیلات قضایی زندانیان، گفت: زندانیان رأی باز که در شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی مشغول به کار شوند و ضمن رعایت نظم و انضباط، مرتکب غیبت نگردند، در اعطای مرخصی و سایر تسهیلات قضایی به آنها کمک می‌کنیم.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم، نمایشگاه عکس شهدا با عنوان «جلوه‌های ایثار و شهادت» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha