نمایش عظیم اقتدار بسیجیان کرمانشاهی به مناسبت هفته بسیج

کارکنان اداره کل زندان‌های استان کرمانشاه همزمان با هفته بسیج در قالب اجتماع «نمایش اقتدار» در جمع بسیجیان سراسر استان در ورزشگاه سرپوشیده امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه حضور یافتند تا ضمن اعلام حضور و اقتدار خود، حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه را اعلام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان و جوانان پُرشور و انقلابی در کرمانشاه امروز جمعه سوم آذر ماه ساعت ۱۰ صبح با حضور پُر شور بسیجیان کرمانشاهی و کارکنان بسیجی اداره کل زندان های استان کرمانشاه در سالن امام خمینی (ره) بلوار طاقبستان برگزار شد.

 نمایش عظیم اقتدار بسیجیان کرمانشاهی به مناسبت هفته بسیج

بسیجیان با برگزاری این رزمایش و اجتماع بزرگ یک بار دیگر پیام وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند و اعلام بیعت مجدد با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) و جانشین بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) صورت گرفت و این پیام اجتماع برای مردم غزه امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین بود.

بسیجیان کرمانشاهی با حضور در اجتماع بزرگ ۸ هزارنفر ضمن اعلام آمادگی خود جهت حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به عنوان کادر درمان و یا مبارزه، هیچ ابایی از تقدیم جان خویش در راه حمایت از مظلومین ندارد.

 نمایش عظیم اقتدار بسیجیان کرمانشاهی به مناسبت هفته بسیج

استاندار کرمانشاه در این مراسم با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج توسط حضرت امام (ره) گفت: درخت تناور و پرثمر بسیج از همان ابتدا از اساسی‌ترین ارکان خدمت رسانی به ملت ایران، خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، محور توفیقات بزرگ دوران دفاع مقدس و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی بوده است.

«محمدطیب صحرائی» افزود: «ایجاد بسیج» از مهمترین ابتکارهای امام راحل عظیم الشأن است که با درایت و دوراندیشی در اوایل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، فرمان تشکیل این شجره طیبه و ارتش بیست میلیونی را صادر فرمودند.

 نمایش عظیم اقتدار بسیجیان کرمانشاهی به مناسبت هفته بسیج

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha