جشن پاکی مددجویان در زندان مرکزی خرم‌آباد

مراسم رهایی جمعی از زندانیان مراکز اصلاحی و تربیتی خرم‌آباد از دام اعتیاد، با همکاری انجمن NA و با حضور مدیر کل زندان‌های استان لرستان، مدیر کل امور اجتماعی استانداری، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و تعدادی از مسئولان قضایی استان، در زندان مرکزی خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های استان لرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج، امنیت امروز ملت ایران را حاصل دسترنج و جانفشانی شهدا، بسیجیان و فرزندان ولایتمدار ایران اسلامی دانست.

وی با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم صهیونسیتی در طوفان الأقصی گفت: امروز به همه دنیا ثابت شد که این هیمنه رژیم اشغالگر قدس طبل تو خالی بیش نیست و حالا بیشتر از همیشه قدس به پیروزی نزدیک است.

کشوری ضمن تشکر از تلاش‌های انجمن N A در زندان‌های استان لرستان یادآور شد: نجات هر کدام از معتادان، کاری بس ارزشمند و زیباست که دیدن این موارد و نجات جان انسان ها از دام اعتیاد باعث احساس شعف و خوشحالی ما می‌شود.

مدیر کل زندان‌های استان لرستان افزود: همه این اتفاقات خوب در سایه امنیت و اقتدار نظام اسلامی، آرمان‌های امام و تلاش‌های دلسوزانه مسئولان به انجام می‌رسد.

اردشیر صفاپور دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر در ادامه این مراسم اعتیاد را یک مرگ تدریجی دانست که رهایی از آن به مثابه یک زندگی دوباره است.

وی در ادامه عنوان کرد: کسانی که از دام اعتیاد رهایی یافته و به آغوش زندگی و اجتماع برگشته‌اند باید شکرگزار باشند و بهترین شکرگزاری، خدمت به جامعه و دستگیری از سایر افرادی‌است که هنوز در دام اعتیاد هستند.

صفاپور اظهار داشت: مهارت نه گفتن تأثیر به سزایی در دوری از اعتیاد دارد و پذیرش اشتباه و برگشت از اشتباه است که می‌تواند معتادان را به مسیر درست زندگی برگرداند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha