اشتغال پایدار برای خانواده های زندانیان ضروری است

جلسه هئیت مدیره انجمن حمایت زندانیان یاسوج با هدف بررسی راهکاری مناسب برای مساعدت و حمایت از خانواده های زندانیان و اشتغال برای خانواده های نیازمند تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‎های استان کهگیلویه وبویراحمد، جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان یاسوج با حضور دادستان مرکز استان، فرماندار شهرستان بویراحمد،مدیر کل زندان ها، مدیر کمیته امداد حضرت امام (ه) مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان و اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان یاسوج درسالن جلسات اداره کل زندان ها برگزار شد.

منصور بیژنی مدیر کل زندان ها با اشاره به اینکه تلاش سازمان زندان ها کمک به باز اجتماعی شدن زندانیان و حمایت از خانواده های زندانیان است عنوان داشت: فردی که در زندان بسر می برد خانواده او در معرض آسیب های جدی اجتماعی قرار دارد که اگر حمایت نشوند در چرخه جرم و بزهکاری می افتند.

اشتغال پایدار برای خانواده های زندانیان ضروری است

وی با بیان اینکه منبع درآمد پایداری برای حمایت از خانواده های معسر زندانیان نیست، عنوان داشت: باید به کمک کار آفرینان و نیکوکاران نسبت به بکارگیری زندانیان آزاد شده و خانواده های نیازمندی که سرپرست آنان در زندان بسر می برد اقدام شود.

سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان نیز در این جلسه عنوان داشت: هر اقدامی که برای انجمن حمایت از زندانیان انجام شود نتیجه آن کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است لذا دغدغه اصلی ما تلاش برای حل مشکلات خانواده های زندانیان است که جا دارد در این خصوص اهتمام افزونتری گردد.

وی عنوان داشت: کمکهای موردی و حمایت از خانواده ها بسیار خوب است ولی اشتغال پایدار برای آنان و منابع درآمد زا موجب می شود آسیب های کمتری متوجه اینگونه خانواده ها گردد.

قاسمیان مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان یاسوج نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد انجمن ارائه و خواستار سرمایه گذاری در موضوع ایجاد گلخانه برای کمک به منابع انجمن شد.

انتهای خبر/

اشتغال پایدار برای خانواده های زندانیان ضروری است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha