هم‌اندیشی کارکنان یگان حفاظت زندان‌های استان زنجان با مدیرکل

جمعی از کارکنان یگان حفاظت زندان‌های استان طی نشست صمیمی با مدیر کل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، با هدف ارتباط نزدیک و مستقیم کارکنان زندان های زنجان با مدیر کل ،جمعی از پرسنل یگان حفاظت زندان‌های زنجان، با حضور در اداره کل زندان‌ها با حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیرکل دیدار و مسائل و مشکلات حوزه مسئولیتی خود را مطرح نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی همکاران به ویژه نیروهای یگان حفاظت زندان‌ها گفت:آرامش زندان‌های استان نتیجه همدلی و زحمات بی‌وقفه کارکنان زندان‌هاست.

مدیرکل زندان‌ها در این نشست اظهار کرد: نیروی انسانی موجود در مجموعه با مسئولیت‌های تامینی و تربیتی متناسب نبوده که در سال جاری با جذب نیروهای جدید بخشی از کمبودهای این حوزه ترمیم خواهد شد.
افزایش حداکثری مسائل امنیتی زندان‌ها، رعایت کامل حقوق شهروندی زندانیان ،توجه به مسائل و مشکلات رفاهی پرسنل وتسریع در راه‌اندازی تعاونی مصرف کارکنان از جمله مهم‌ترین مسائل مطرح شده در این جلسه هم اندیشی بود.

لازم به توضیح هست در این جلسه کارکنان یگان حفاظت زندان‌های زنجان مهم‌ترین مسائل و مشکلات حوزه یگان حفاظت را مطرح و مدیر کل زندان‌های زنجان نیز در حوزه مسئولیتی خود پاسخگو شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha