حفظ کرامت انسانی در زندان‌ها از برکات نظام اسلامی است

مدیرکل زندانهای استان قزوین اظهار داشت: رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی در زندانها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، فرهاد بهرامی در جشن ولادت حضرت زینب کبری(س) و درجمع زندانیان و خانواده های آنها گفت: رعایت حقوق شهروندی و کرامت انسانی زندانیان یکی از دستاوردهای اخلاقی انقلاب اسلامی است و از اولویت های مورد نظر این اداره کل می باشد. باید در زندان ضمن اجرای درست قوانین و ومقررات، شأن و منزلت انسانی زندانی حفظ شود.

حفظ کرامت انسانی در زندانها از برکات نظام اسلامی

بهرامی با اشاره به اینکه بسیاری از زندانیان ناخواسته و بنا به دلایلی مرتکب جرو و بزه شده اند؛ آنها را کسانی خواند که باید مدتی در زندان تحمل حبس نمایند و قانونگذار این اجازه را به متولیان زندان داده که ضمن نگهداری از زندانیان و اجرای مجازات حبس، برنامه های اصلاحی و تربیتی را بر روی آنها اجرا و مقدمات بازگشت سالم به جامعه را فراهم سازند.

بهرامی تصریح کرد:در صورتی که این وظیفه مهم به درستی انجام پذیرد بدون شک ضمن کسب رضایت خداوند متعال، زمینه اصلاح جامعه نیز فراهم خواهد شد.

حفظ کرامت انسانی در زندانها از برکات نظام اسلامی

مدیرکل زندانهای استان در پایان به فعالیتهای فرهنگی و تربیتی و تاثیر آن در کاهش تکرار جرم اشاره کرد و از مسولین ذیربط، فعالیت اثرگذار را برای تحقق مأموریتهای محوله سازمانی خواستار شد .

در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی وهنری اجرا شد و زندانیان بهمراه خانواده های خود که در زندان تحمل کیفر می کنند؛ در کنار مدیرکل وسایر مسؤلین شام خود را صرف نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha