برگزاری جشن «طلیعه بندگی» فرزندان نومکلف کارکنان زندان‌های چهارمحال و بختیاری

به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زینب(س) ۳۹ دختر و پسر از فرزند کارکنان زندان های استان رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند. همچنین از پرستاران زندان های چهارمحال و بختیاری قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری، معاون سلامت، اصلاح و تربیت و مدیر کل امور فرهنگی سازمان زندان های کشور در ادامه سفر خود به شهرکرد در جشن تکلیف فرزندان کارکنان زندان های استان حضور یافتند و از زحمات پرستاران زندان های استان قدردانی کردند.

دکتر محمد ضیایی فر در این آیین خطاب به کارکنان زندان ها گفت: زندانبانی کار با زندانیان، جزء مشاغل سخت و پر تنش است، کار کردن در محیطی مانند زندان با سایر سازمانها و و ادارات کاملا فرق دارد و اگر حمایت همسران کارکنان نباشد این کار سخت تر خواهد بود.

وی خانواده را بزرگترین حامی و پرستار کارکنان زندان ها خواند و افزود : یکی از مهم‌ترین عواملی که موفقیت کارکنان زندان ها را تضمین می کند حمایت همسر و خانواده است. ارتباط و حمایت های عاطفی و اجتماعی خانواده ها تاثیر بسزایی در آرامش و انجام درست وظایف سازمانی دارد زیرا کار فرهنگی و اصلاحی بر روی زندانیان کاری حساس و زمان‌بر است.

در ادامه حجت الاسلام حجت پناه ضمن تبریک روز میلاد حضرت زینب(س) گفت: امروز به سن عبادت خدا رسیدید و قدم در راه رسیدن به سعادت دنیایی و آخرتی گذاشته اید.

وی با ذکر چند نمونه از سیره و وصیت نامه شهدا ادامه داد : از همین امروز با شهدا دوست شوید و سیره عملی و رفتاری شهدا را الگو و سرمشق زندگی قرار دهید.

در ادامه از خدمات پرستاران زندان های استان و دکتر فرشید پریدار که به افتخاربازنشستگی نائل شدند، قدردانی شد و فرزندان نومکلف کارکنان زندان های استان در سایه یک جلد قرآن کریم و دریافت لوح و کارت هدیه نقدی قدم در مسیر عبادت گذاشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha