امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک اداره‌کل زندان‌های کرمان و ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی

تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی ما بین «اداره‌کل زندان‌های استان کرمان» و «ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی»، دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در محل اداره‌کل زندان‌های استان، منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، به همت اداره فرهنگی و تربیتی اداره‌کل، با هدف همکاری و توسعه مشارکت‌ها در جهت ارتقاء تندرستی زندانیان و گسترش ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در زندان‌های استان، تفاهم‌نامه‌ای توسط دکتر ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان کرمان و مساحی رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، امضا شد.

دکتر ذوالفعلی‌نژاد با تأکید بر توسعه و گسترش ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در زندان‌های استان به عنوان ترویج یک فرهنگ ارزشی که ریشه در اعتقادات ملی و مذهبی دارد، گفت: فرهنگ پهلوانی موجب پرورش صفات شایسته‌ای چون ایثار، از خودگذشتگی، نظم و انضباط، تواضع، فروتنی، رفاقت و امید در بین زندانیان ورزشکار می‌شود.

از مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه همکاری در برگزاری مسابقات و جشنواره‌های ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در زندان‌ها و ترویج و آموزش مهارت‌های این ورزش بین زندانیان علاقمند است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha