ارزیابی مطلوب رئیس‌کل دادگستری زنجان از زندان سما و مرکز پابند الکترونیک

رئیس کل دادگستری استان زنجان با همراهی مدیر کل زندان‌ها و دادستان مرکز استان از زندان سما و مرکز پابند الکترونیک زنجان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، با هدف بررسی وضعیت زندانیان پابند الکترونیکی زنجان، حجت الاسلام والمسلمین فرجی برحق با همراهی مدیر کل زندان‌ها و دادستان مرکز استان در زندان سما و مرکز پابند الکترونیکی زنجان حاضر و از نزدیک در جریان انجام امور در این مجموعه قرار گرفت.

در این بازدید آرای قضایی صادره، تشکیل پرونده، نحوه پذیرش، فرآیند نصب پابند الکترونیکی و چگونگی نظارت‌های شبانه روزی بر زندانیان پابند الکترونیکی استان از سوی رئیس کل دادگستری مورد ارزیابی قرار گرفت.
همچنین در ادامه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان،ضمن قدردانی از حضور رئیس کل دادگستری زنجان و دادستان مرکز استان در مجموعه پابند الکترونیکی زندان‌ها، گزارشی از جمعیت کیفری زندان سما را ارائه و اثرات مثبت این اقدام دستگاه قضایی را در کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده زندانیان و همچنین کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها بسیار موثر دانستند.

درپایان این بازدید و پس از بررسی‌های صورت گرفته، حجت الاسلام والمسلمین فرجی برحق از تلاش‌های شبانه روزی مدیر کل و کارکنان زندان‌ها قدردانی و فرآیند ورود و نظارت بر زندانیان پابند الکترونیکی در استان را مطلوب ارزیابی نمودند.

ارزیابی مطلوب رئیس دادگستری زنجان از زندان سما و مرکز پابند الکترونیک

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha