اینفوگرافیک| آزادی ۲۰۸ زندانی جرائم غیرعمد گلستانی با کمک خیرین و ستاد مردمی دیه

مدیرنمایندگی ستاد مردمی دیه استان گلستان از آزادی ۲۰۸ زندانی جرائم غیرعمد و نیازمند در سال جاری با کمک خیرین و ستاد مردمی دیه، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، وسکوئی با تشریح این خبر گفت: در ۷ ماهه نخست امسال ۲۰۸ زندانی غیرعمد معسر، با بدهی بیش از۳۸۸ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شدند.

مدیر ستاد دیه استان با تشکر از زحمات مددکاران واعضای شورای حل اختلاف زندان‌ها، افزود: با پیگیری های بعمل آمده از طریق مددکاران ستاد دیه و شورای حل اختلاف، شاکیان بخشی از طلبشان را گذشت کرده و مبلغ بیش از ۱۷۴ میلیارد تومان از این بدهی را بخشیدند.

اینفوگرافیک| آزادی ۲۰۸ زندانی جرائم غیرعمد گلستانی با کمک خیرین و ستاد مردمی دیه

وی در ادامه با تقدیر از مشارکت مردم و خیرین در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، اظهارداشت: مبلغ ۷ میلیارد و ۳۱۹ میلیون و ۱۰۰هزار تومان نیز با کمک مردم و خیرین از طریق ستاد دیه استان و کشور ، پرداخت شد.

وسکوئی افزود: همچنین مابقی بدهی از طریق اعطای تسهیلات، صندوق خسارت‌های بدنی، نقدینگی و اعسار به تقسیط محکومان تأمین شد و مددجویان غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

مدیر ستاد مردمی دیه گلستان با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۲۶ زندانی غیرعمد و نیازمند در زندان‌های استان چشم انتظار کمک هستند، گفت: مردم نوعدوست و خیرین نیک اندیش می توانند با پرداخت هر مبلغی از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*۷۸۰* و انتخاب کد استان یا واریز وجه به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۸۴۳۹ یا شماره حساب ۰۱۰۶۰۰۲۹۷۵۰۰۵ به نام ستاد دیه استان، در این کار خیر مشارکت نمایند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha