افتتاح ششمین کتابخانه مشارکتی زندان‌های استان مرکزی در شهرستان محلات

ششمین کتابخانه مشارکتی زندانهای استان مرکزی  با حضور مدیرکل کتابخانه ها، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندانها و مسئولین استانی و شهرستانی در زندان شهرستان محلات افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مرکزی، علی اسلام خواه مدیرکل زندانهای استان در این رابطه گفت: در راستای پیگیری و اجرای تفاهم نامه مشترک بین نهاد کتابخانه های عمومی و سازمان زندانهای کشور و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان کتابخانه مشارکتی زندان شهرستان محلات با نام بوستان کتاب و به عنوان ششمین کتابخانه مشارکتی در سطح زندانهای استان افتتاح شد .

مدیر کل زندانهای استان مرکزی در ادامه این خبر ضمن تقدیر از تعامل و همکاری ارزشمند و اثر بخش مجموعه خدوم و تلاشگر اداره کل کتابخانه های عمومی استان با زندانها در جهت توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی که در راستای بالا بردن سطح آگاهی و ارتقاء بینش و تفکر زندانیان و با هدف کمک به بازگشت سلامت آنان به جامعه صورت می پذیرد گفت : در حال حاضر 10 باب کتابخانه در زندانهای استان با 39000 جلد کتاب مشغول فعالیت بوده که از این تعداد 6 کتابخانه بصورت مشارکتی فعالیت می نمانید .

افتتاح  ششمین کتابخانه مشارکتی زندانهای استان مرکزی در شهرستان محلات

افتتاح  ششمین کتابخانه مشارکتی زندانهای استان مرکزی در شهرستان محلات

افتتاح  ششمین کتابخانه مشارکتی زندانهای استان مرکزی در شهرستان محلات

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha