اسحاق ابراهیمی: زندان  بن‌بستی است که  زندانی را به زندگی سعادتمندانه هدایت می‌کند

مدیر کل زندان فارس اغلب روزهای جمعه را به بازدید از زندان‌های تابعه اختصاص می‌دهد و زندان داراب به سبب آنکه پروژه‌های عمرانی متعددی در آن در حال اجراست، از جمله زندان‌های هدف بازدید اغلب روزهای جمعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، در این بازدید ۲ ساعته که مهندس خرمایی رییس اداره فنی و مهندسی اداره کل زندانهای فارس نیز اسحاق ابراهیمی را همراهی می نمودند، وی با حضور بهزادی رییس زندان از پروژه های عمرانی زندان بازدید کرد.

مدیرکل زندانهای فارس در جمع زندانیان هم حضور یافت و گفت: تمام تلاش ما این است که در راستای حقوق شهروندی و فراهم نمودن فرصت و فضای مناسب‌تر نگهداری و اصلاح و تربیت زندانیان، تلاش کنیم و اهتمام در بازسازی جامع زندان داراب نیز در این راستا انجام می‌پذیرد و در حال انجام است.

اسحاق ابراهیمی: زندان  بن‌بستی است که  زندانی را به زندگی سعادتمندانه هدایت می‌کند

وی وجود زندانی در زندان را دارای لطمات بسیار زیادی برای فرد مددجو و خانواده‌هایشان دانست و افزود: آنچه این خسارت را مضاعف می‌سازد عدم توجه فرد زندانی به ضرورت اصلاح رفتار و تغییر دیدگاه و رویکرد در زندگی است، ادامه خسارت آن است که فرد به جای آنکه در زندان اصلاح و تربیت شود همچنان برای خود و خانواده‌اش هزینه تراشی کند، بار مضاعفی بر دوش خانواده‌اش باشد و از فرصت زندان برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه و زندگی استفاده نکند.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است که محیط زندان همواره سالم خوب و درست باشد و تلاش شما هم باید این باشد که خودتان سالم و درست رفتار کنید و تغییری در رویکرد اشتباه زندگی خود ایجاد نمایید تا پس از آزادی، به سمت زندگی سعادتمندانه‌ای رفته و از مبادرت مجدد به جرم و بازگشت به زندان پیشگیری کنید.
این مقام ارشد زندان‌های فارس ادامه داد: جرم در هر شکلش بد است و برخی از جرایم مانند سرقت و قاچاق و خرید و فروش مواد مخدر بدتر، زیرا تاثیرات و صدمات بسیار بدی در زندگی سایر مردم بجای می‌گذارد و تبعات آن در نهایت دامنگیر فرد مجرم نیز می‌گردد، از این رو فرصت زندان را مغتنم شمرده و کمکی که به شما می‌شود تا اصلاح شده و تغییر رفتار داشته باشید را درک کنید از آن استقبال کنید و تولدی دوباره را در زندگی بدون جرم و ناهنجاری تجربه کنید.

وی مبادرت زندانیان به اشتغال مولد و فرصت‌های این چنینی فراهم شده درون زندان را مجالی برای جبران بخشی از مافات عمل و تبعات جرم و زندان بر خودشان و خانواده‌هایشان توصیف کرد و از آنان خواست از این فرصت استفاده حداکثری داشته باشند و از مسوولین زندان نیز توسعه این فضا و فرصت‌ها را مطالبه نمایند.

اسحاق ابراهیمی در این بازدید همچنین در جمع همکاران شیفت حاضر به خدمت نیز حضور یافت و با آنان و سربازان وظیفه گفتگو نمود و از حضور هوشمندانه آنها در میدان خدمت تقدیر کرد.

انتهای خبر/

اسحاق ابراهیمی: زندان  بن‌بستی است که  زندانی را به زندگی سعادتمندانه هدایت می‌کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha