اسحاق ابراهیمی: زندانیان تلاش کنند ندامت از جرم را در عدم مبادرت مجدد به آن نشان دهند

در این بازدید ۲ ساعته، رییس اداره فنی و مهندسی اداره کل زندانهای فارس و رئیس زندان فیروزآباد اسحاق ابراهیمی را همراهی می نمودند، وی از بخشهای مختلف بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، مدیرکل زندانهای استان در این بازدید ابتدا با کارکنان بخشهای مختلف دیدار کرد و سپس در جمع زندانیان حضور یافت و با تمامی آنان دیدار کرد. وی ضمن استماع صحبتهای زندانیان دستورات لازم را برای رسیدگی به موارد مطرح شده صادر کرد.

این مقام ارشد زندان‌های فارس در جمع زندانیان گفت: هر جامعه‌ای باید قانون مداری را سر لوحه کار خود قرار دهد، فلسفه تشکیل هر سازمان و دستگاهی در حاکمیت انجام یک رسالت و وظیفه ای خاص است که وظیفه و رسالت زندان نیز نگهداری زندانی و انجام فرایند اصلاح و تربیت زندانیان در جهت تحقق هدف قانونگذار از اجرای مجازات حبس و اصلاح مجرم است که بحمداله در جامعه اسلامی زندان های ما این رسالت را به نحو مطلوب اجرا می کنند.

اسحاق ابراهیمی افزود: مجریان قانون در جهت تامین امنیت عمومی و کاهش آسیب و همچنین احقاق حقوق عامه مردم، ناچارا از ابزار های قانونی استفاده می کنند که زندان و مجازات حبس هم از این مجازاتهای بازدارنده است . حضور در زندان نسبت به اعمال و گذشته زندان این صرفت را به زندانی می دهد تا در خصوص مافات عمل خود تامل و تفکر کند تا پس از آزادی از زندان به زندگی آبرومندانه بازگشته و عدم تعرض به حریم و حقوق دیگران را سرلوحه قرار دهد تا بازگشت مجدد به زندان نداشته باشد و شما مددجویان باید به این اهداف توجه کنید.

این مقام ارشد زندانهای فارس به زندانیان توصیه کرد در کلاس های مهارت آموزی و دوره های فنی و حرفه ای شرکت کنند تا پس از اتمام حبس بتوانند کسب و کار آبرومندانه ای راه اندازی نموده و معاش خانواده خود را تامین کنند.

در ابتدای این بازدید دو ساعته حسینی سرشت رئیس بازداشتگاه قیروکارزین در خصوص اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این بازداشتگاه گزارشی ارائه کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha