تجلیل رئیس‌کل دادگستری همدان از سرپرست زندان‌های استان

در جلسه ستاد صبر استان که در سالن شهید صیاد شیرازی دادگستری همدان برگزار شد از تلاش ها و عملکرد شایسته سرپرست زندان های استان در ساماندهی به طرح های حبل المتین و معتذرین تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، مراسم سالگرد تاسیس شوراهای حل اختلاف و سومین جلسه ستاد صبر استان با حضور رئیس کل دادگستری، داستان مرکز همدان، سرپرست زندان های همدان و جمع کثیری از قضات و مسئولان قضایی استان در سالن اجتماعات شهید صیاد شیرازی دادگستری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید هادی مصطفوی معاون توسعه حل اختلاف استان همدان گزارشی از اقدامات و عملکرد شورای حل اختلاف و پویش های "به عشق امام رئوف می بخشم" و "به عشق امام حسین می بخشم" ارائه کرد.

مصطفوی در ادامه افزود: تاکید رئیس کل دادگستری استان بر حبس زدایی و استفاده از مجازات های جایگزین و همچنین عملیاتی شدن طرح های ابتکاری حبل المتین و معتذرین در استان آثار و برکات خوبی داشته است به گونه ای که ۱۲ فقره قتل در بازه زمانی یک ماه به مصالحه منجر شد و استان همدان در این پویش یکی از رتبه‌های برتر کشور را کسب کرد.

تجلیل رئیس کل دادگستری استان از سرپرست زندان های همدان

عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان نیز در این مراسم به ایراد سخنانی برای حضار پرداخت و از عملکرد اداره کل زندانهای استان در ساماندهی و اجرای دقیق طرح های معتذرین و حبل المتین تقدیر کرد.

عدالتخواه کسب رتبه برتر کشور در ترسیم و اجرای الگوی مدل تعالی فرهنگ صلح و سازش را حاصل تلاش جمعی مجموعه قضایی استان دانست و گفت: در بازدید از زندان های استان شاهد جدیت و تلاش جمعی کارکنان زندانها در اجرای طرح های معتذرین و حبل المتین بودم.

تجلیل رئیس کل دادگستری استان از سرپرست زندان های همدان

در پایان این مراسم، از اقدامات شایسته سرپرست زندان های استان همدان به دلیل تلاش برای ترویج فرهنگ صلح و سازش و کاهش جمعیت کیفری و همچنین ساماندهی و نظارت مستقیم بر نحوه اجرای طرح های ابتکاری معتذرین و حبل المتین از سوی رئیس کل دادگستری تجلیل بعمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha