حوزه‌های معیشتی، اجتماعی و فرهنگی زندانیان نیازمند به وقف است

حجت الاسلام والمسلمین کرمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با مدیر کل زندان‌های استان دیدار و گفتگو و حوزه‌های همکاری مشترک دو دستگاه را بررسی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بنیادی از حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه قدردانی و گفت: زندانیان و خانواده نیازمند آنان اکثراً از اقشار آسیب پذیر جامعه بوده و برای دستیابی به عدالت اجتماعی نیازمند ورود وقف و امور خیریه در حمایت از این افراد هستیم.

بنیادی بیان کرد:نگرش‌های موجود در جامعه به زندانی و خانواده او همچنان نیازمند فرهنگ سازی است و تغییر رفتار خیرین و واقفین در جهت دستگیری از این نیازمندان واقعی می‌تواند بخش عظیمی از چالش‌ها و آسیب‌های موجود در جامعه را برطرف کند.

مدیرکل زندان‌های زنجان در ادامه از همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه در موضوع آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و توسعه برنامه‌های فرهنگی و اصلاحی و تربیتی زندان‌ها قدردانی خاطرنشان کرد: استان زنجان به بهشت خیرین مشهور بوده و حوزه وقف نیز در این استان از پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است که با نگاه مساعدتی می‌توان ازاین ظرفیت در حمایت از زندانیان به ویژه خانواده‌های نیازمند آنان بهره برداری کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کرمی از دغدغه‌های مدیر کل زندان‌های زنجان در رسیدگی به بخشی از نیازمندان واقعی جامعه و خانواده‌های آنان قدردانی و آمادگی این اداره کل را در توسعه همکاری‌های مشترک اعلام نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha