بازدید میدانی رئیس‌کل دادگستری کرمانشاه از زندان مرکزی استان

با حضور کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، بازدید از بخش های مختلف زندان مرکزی استان و اقدامات اصلاحی و تربیتی و مددکاری زندانیان صورت گرفت. در ادامه طی جلسه ای تعاملی در جمع مدیرکل و مسئولین زندان مرکزی پیرامون مسائل زندان بحث و گفتگو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، در راستای بررسی و ارزیابی مسائل و روند انجام امور در زندان مرکزی کرمانشاه با حضور دکتر کرمی رئیس کل دادگستری استان از بخش های مختلف و اندرزگاه های زندان صورت گرفت.

بازدید میدانی دکتر کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از زندان مرکزی استان

طی این بازدید ضمن سرکشی اندرزگاه ها از فضاهای ورزشی و آموزشی نیز دیدن شد، همچنین فعالیت های حوزه مددکاری و روانشناسی مورد بررسی قرار گرفت، در ادامه این بازدید طی جلسه ای با حضور رئیس کل دادگستری، مدیرکل زندان های استان، قاضی ناظر بر زندان و مسؤلین زندان مرکزی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات مجموعه، در خصوص راهکارها و تعاملات هرچه بیشتر در بهبود امور بحث و گفتگو شد.

بازدید میدانی دکتر کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از زندان مرکزی استان

دکتر کرمی در این جلسه، تلاش رؤسا و کارکنان زندان ها را برای ایجاد بستری مناسب به جهت اصلاح و تربیت محکومین، خصوصاً انجام امور مددکاری و اخذ رضایت شکّات، را بسیار ارزشمند و اثرگذار دانست، ازین رو با ابراز امیدواری، ضمن تدوام بازدیدها و بررسی دقیق‌تر مشکلات با ایجاد تعاملات هرچه بیشتر در راستای کاهش آمار کیفری و جلوگیری از بازگشت مجدد زندانیان را از اهداف دستگاه قضایی خواند.

بازدید میدانی دکتر کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از زندان مرکزی استان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha