کد خبر: 13547
۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۰:۴۸

با حضور مقامات قضایی و زندان‌های  انجام شد:

تقدیر از خدمات سه ساله دادیار ناظر بر زندان مرکزی شیراز

معاون امور زندان‌های رئیس کل دادگستری فارس: دادیار ناظر بر زندان به نوعی مددکار قضایی زندانیان و خانواده آنان است
تقدیر از خدمات سه ساله دادیار ناظر بر زندان مرکزی شیراز

در پی انتصاب قاضی فرزاد زارع بعنوان دادستان جدید شهرستان مهر، از خدمات سه ساله وی در مدت دادیاری ناظر بر زندان عادل آباد شیراز تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی در کل زندان‌های استان فارس، معاون امور زندان‌های رئیس کل دادگستری فارس در این نشست گفت: نقش دادیار ناظر زندان در تحقق توسعه قضایی و کاهش آسیب‌های حبس بر زندانی و خانواده آنان بسیار تعیین کننده است.

تقدیر از خدمات سه ساله دادیار ناظر بر زندان مرکزی شیراز


حجت الاسلام رجایی افزود: در سفر رئیس سازمان زندان‌ها به فارس، دکتر محمدی از دادیاران ناظر زندان‌های شیراز به واسطه آنکه مددکارگونه بر پرونده کیفری زندانیان اشراف داشته و در رسیدگی به مشکلات آنان اهتمام داشته اند، تقدیر نمود.
وی تصریح کرد: در قبال زحماتی که دادیاران ناظر بر زندان میکشند، توجه و قدردانی مدیر کل زندان‌های استان و همچنین مدیر زندان شیراز از جایگاه و زحمات دادیاران ناظر زندان، مشوق و عامل توسعه خدمت و رسیدگی های قضایی بوده است.

تقدیر از خدمات سه ساله دادیار ناظر بر زندان مرکزی شیراز

معاون امور زندان‌های رئیس کل دادگستری فارس اذعان داشت: چه شخص زندانی که در حبس است و چه خانواده وی که در نبود سرپرست خود با مشکلات عدیده‌ای مواجه است، نیاز به توجه و رسیدگی لازم دارند. حضور دادیاران ناظر زندان در متن کار نظارت و رسیدگی قضایی و اعمال رأفت قضایی و در جای خود شدت نظارت قضایی، ضامن تحقق اهداف اعمال هدفمند مجازات حبس پیرامون تتَنَبُه و اصلاح و تربیت مجرمان است و این مسئولیت مهمی در راستای توسعه عدالت کیفری در بخش زندان و زندانیان است.

تقدیر از خدمات سه ساله دادیار ناظر بر زندان مرکزی شیراز


مدیرکل زندان‌های فارس نیز با تاکید بر اینکه تعامل بین دستگاه قضایی و مجموعه زندان‌ها بی‌نظیر است گفت: نتیجه تعامل بین دادگاه و زندان به توسعه موضوع رسیدگی به مشکلات قضایی و درخواست‌های پرونده ای زندانیان می‌انجامد.

وی تصریح داشت: ما رسیدگی به امور زندانیان و رفع مشکلات آنان را وظیفه خود می‌دانیم و حاضریم بصورت شبانه روز در کنار قضات محترم در رفع مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنان خدمت نماییم.

اسحاق ابراهیمی افزود: به طور خاص از زحمات آقای فرزاد زارع در مدت مسئولیت دادیاری ناظر بر زندان عادل آباد شیراز قدر دانی می‌کنم و امیدوارم ایشان در مسئولیت جدید نیز موفق بوده و همچنان زندان حوزه قضای مربوطه که ندامتگاه شهرستان لار هست را مورد توجه و محبت خود در رسیدگی به امور زندانیان و دایر و فعال سازی انجمن حمایت زندانیان شهرستان، قرار دهند.

تقدیر از خدمات سه ساله دادیار ناظر بر زندان مرکزی شیراز


دکتر بوستانی معاون امور زندان‌های دادستان مرکز فارس نیز در این نشست گفت: دادیار ناظر زندان‌ های شیراز همواره با اطلاع و تسلط بر پرونده زندانیان، با آنان دیدار نموده و به مشکلات آنان رسیدگی می‌کنند که این موجب ارتقاء امنیت روانی و قضایی زندان و رفع دغدغه‌های آنان است و آقای فرزاد زارع در این خصوص بسیار موفق عمل نموده اند و خستگی ناپذیر و مستمر در انجام این مسئولیت اهتمام داشته اند.
در ادامه این نشست لوح تقدیر از خدمات ۳ ساله قاضی فرزاد زارع دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهر در مدت مسئولیت دادیاری ناظر زندان عادل آباد شیراز، پس از قرائت توسط رضایی دانا مدیر زندان عادل آباد شیراز، بدست مدیر کل زندان‌های فارس به همراه تابلو لوح قرآنی ، برسم یادبود به وی تقدیم شد.
همچنین برای قاضی مصطفی زارع داریار جدید ناظر زندان عادل آباد شیراز نیز در این مسئولیت آرزوی توفیق شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha