بازدید مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از مجموعه ایران‌خودرو خراسان

مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی به همراه مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان استان به منظور توسعه همکاری‌های دوجانبه در زمینه اشتغال زندانیان از مجموعه ایران خودرو خراسان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، حسینی مدیر کل زندان‌های استان پیرو تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد تعاون زندانیان و ایران خودرو خراسان و همچنین پیگیری مصوبات نشست مشترک با فعالان اقتصادی و کارآفرینان در دادگستری استان طی هفته گذشته، از مجموعه ایران خودرو خراسان بازدید کرد.

بازدید مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی از مجموعه ایران خودرو خراسان
در این بازدید که پوستچی مدیرعامل بنیاد تعاون استان نیز حسینی را همراهی می‌کرد ، از کلیه بخش‌ها و خطوط تولید این مجموعه خودروسازی بازدید به عمل آمد و در پایان در نشستی دوجانبه مدیران دو مجموعه با محوریت ظرفیت سنجی و امکان سنجی بهره‌برداری از ظرفیت‌های کارگاهی اردوگاه حرفه آموزی چناران با هدف توسعه اشتغال زندانیان به تبادل نظر و گفتگو پرداختند.

بازدید مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی از مجموعه ایران خودرو خراسان
در نتیجه این نشست پس از اعلام آمادگی مدیرعامل ایران خودرو خراسان ، مقرر شد گروه کارشناسی ایران خودرو متناسب با ظرفیت اردوگاه طرح اجرایی راه اندازی خطوط تولید شرکت‌های وابسته به ایران خودرو در اردوگاه را تدوین نمایند تا پس از رفع موانع و تامین زیرساخت‌های لازم در دو فاز برنامه اجرایی کوتاه مدت و میان مدت کارگاه های تولید محور با تحقق اشتغال حداکثری زندانیان شروع به فعالیت کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha