اشتغال مولد مطمئن‌ترین راه برای باز اجتماعی کردن زندانیان است

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و حرفه آموزی زندان‌های زنجان بر توسعه اشتغال مولد زندانیان استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی از تلاش‌های همکاران زندان‌های استان در ایجاد اشتغال مولد و درآمدهای پایدار برای زندانیان استان قدردانی و گفت: تعامل سازنده دستگاه قضایی با زندان‌ها منجر به اشتغال زندانیان و توانمندسازی خانواده‌های نیازمند آنان شده است که این موضوع در کاهش آسیب‌های جامعه موثر است.

بنیادی افزود: اهداف سازمانی اشتغال زندانیان بر اساس اشتغال واقعی تعریف گردیده و کلیه بخش‌های مرتبط در این موضوع می‌بایست با تعامل و وحدت رویه نسبت به نظارت و رصد دقیق اشتغال زندانیان اقدام تا آسیب‌های این بخش به حداقل برسد.

مدیرکل زندان‌های زنجان تاکید کرد: روزمرگی آفت بسیار خطرناک در سیستم اداری بوده و کلیه همکاران در زندان‌ها می‌بایست با برنامه‌ریزی دقیق و بروز رسانی خدمات از این معضل فاصله بگیرند.

توسعه اشتغال مولد و پایدار ،افزایش دستمزد زندانیان شاغل، پیگیری وضعیت اشتغال زندانیان رای باز و سرکشی مستمر از آنان و توسعه کارگاه‌های داخل زندان از مهم‌ترین محورهای مورد تاکید مدیر کل زندان‌ها در این جلسه بود.

لازم به توضیح است در پایان این جلسه اعضای کارگروه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص توسعه اشتغال زندانیان پرداخته و موانع و مشکلات موجود را در جهت دستیابی به راهکارهای مناسب مطرح نمودند.

 اشتغال مولد مطمئن‌ترین راه برای باز اجتماعی نمودن زندانیان است

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha