دیدار مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان زنجان و مدیرکل زندان‌های استان

دکتر طهماسبی مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان با حضور در اداره کل زندان ها با حجت الاسلام والمسلمین بنیادی گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های استان ضمن تبریک انتصاب دکتر طهماسبی به سمت مدیرکل پزشکی قانونی بر همکاری دوجانبه و نزدیک جهت پیشبرد اهداف دستگاه قضایی تأکید و گفت: تکالیف بسیار متعدد و مشترک در قالب دستورالعمل های سازمانی برای زندانها و پزشکی قانونی تعریف شده است که قطعا اجرایی دقیق برنامه های ابلاغی در سایه تعامل نزدیک میسر خواهد شد.

بنیادی افزود: بحمدا.. زندانهای استان در موضوع بهداشت و درمان از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده به گونه‌ای که موضوع واکسن زندانیان کماکان به عنوان برنامه اصلی در داخل زندان ها در حال پیگیری بوده و در دوران کرونا نیز هیچ مورد فوتی در داخل زندان های استان گزارش نگردید.
مدیر کل زندان های زنجان خاطرنشان کرد: کار زندانبانی از امور سخت و زیان آور بوده چرا که زندانیان اکثر افراد آسیب پذیر و بعضا دارای مشکلات متعدد روحی و روانی بوده و نیازمند توجه و رسیدگی در داخل زندان ها هستند و این مسئولیت با هیچ کاری قابل مقایسه نیست.
درادامه این دیدار طهماسبی مدیرکل پزشکی قانونی استان ضمن قدردانی از تعاملات سازنده زندان ها با مجموعه پزشکی قانونی استان ، به برخی از برنامه‌های مشترک فی مابین اداره کل زندانها و پزشکی قانونی اشاره و آمادگی کامل خود را در جهت اجرای به موقع و دقیق برنامه های ابلاغی اعلام نمودند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha