تجلیل از ورزشکاران و مربیان موفق کرمانشاهی در کسب مقام برتر از مسابقات پاراآسیایی چین

با حضور حجت الاسلام و المسلمین حبیب اله غفوری امام جمعه کرمانشاه در منزل عزت اله پرنیان یکی از مربیان موفق تیم پارادوومیدانی و از کارکنان اداره کل زندان های استان ازین افتخار ورزشی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، در پی حضور وزشکاران و مربیان کرمانشاهی در بازیهای پاراآسیایی در هانگژو چین برگزار شد، موفق به کسب دو مدال طلا و دو مدال نقره شدند، که با تلاش دو مربی ارزنده کرمانشاهی میسر شد.

به همین منظور طی برنامه ای به جهت تقدیر از این افتخار ورزشی، در منزل عزت اله پرنیان یکی از مربیان موفق تیم پارادوومیدانی و از کارکنان اداره کل زندان های استان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین حبیب اله غفوری امام جمعه کرمانشاه، مدیرکل ورزش و جوانان و معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان های استان و دیگر مسئولین برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت، هنرنمایی ورزشکاران ما در این رقابت‌ها خط بطلانی بر همه توطئه های مخالفان کشور که در جبهه استکبار هستند، کشید. همان هایی که اکنون هم قدوم نحس خود را به سرزمین غزه گذاشته اند و حدود چهار هزار کودک و سه هزار زن بی گناه را به خاک و خون کشیده اند.

تجلیل از ورزشکاران و مربیان موفق کرمانشاهی در کسب مقام از مسابقات پاراآسیایی چین

وی ادامه داد: اینها همان کسانی هستند که موفقیت جوانان ایرانی را نمی خواهند، اما جوانان ما با توان، اراده و توکل و ارتباط قوی و معنوی خود با خداوند، توانسته اند در همه میادین افتخارآفرینی کنند.

غفوری در ادامه به علاقه اش به ورزش اشاره کرد و گفت: زمانی که بازیهای آسیایی هانگژو برگزار می شد، اخبار آن را پیگیری می کردم و حتی برخی از مسابقات که به صورت زنده پخش می شد را مشاهده می کردم.

وی تاکید کرد: در طول این مسابقات زبانم همواره به دعا برای موفقیت قهرمانان کشورمان در جریان بود و از خدا می خواستم که به آنها کمک کند و توان بدهد که در مسابقات موفق باشند.

تجلیل از ورزشکاران و مربیان موفق کرمانشاهی در کسب مقام از مسابقات پاراآسیایی چین

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز بااشاره به اهمیت توسعه ورزش در جامعه، اظهارکرد: در این راستا دو رویکرد توسعه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی را دنبال می کنیم.

وی افزود: در بحث ورزش همگانی بدنبال توسعه آن در جهت افزایش شادی و نشاط در جامعه و کشف استعدادهای جدید هستیم.

در پایان این دیدار صمیمی به ورزشکاران و مربیان حاضر با اهدای لوح و هدایی به دست نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان تقدیر به عمل آمد.

تجلیل از ورزشکاران و مربیان موفق کرمانشاهی در کسب مقام از مسابقات پاراآسیایی چین

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha