دارالقرآن جدید زندان مرکزی اراک به بهره‌برداری رسید

دارالقران زندان اراک با حضور مدیر کل زندانهای استان مرکزی و مسئولین زندان افتتاح و زندانیان به فراگیری قرآن کریم پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی، علی اسلام خواه با اعلام خبر فوق افزود: این دارالقرآن ها با هدف فراهم نمودن امکانات بیشتر در راستای ایجاد زمینه و بستر مناسب برای مددجویان جهت پرداختن به امور قرآنی افتتاح می شود.

مدیر کل زندانهای استان مرکزی گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از زندانیان در رشته های حفظ ، قرائت ، تفسیر و درک مفاهیم در این دارالقرآن ، تحت نظر اساتید مجرب در حال فراگیری قرآن هستند که این امر سبب ارتقاء سطح معلومات دینی و مذهبی مددجویان شده است.

وی با تاکید بر نقش مهم تعلیمات مذهبی در بازپروری زندانیان و کاهش انحرافات اجتماعی اظهار داشت: تقویت اعتقادات مذهبی و مبانی دینی میان زندانیان ، نقش تاثیرگذار در کاهش رفتارهای ناسالم ، مخرب و ضد اجتماعی آنان ایفا می کند.

این مقام مسئول یادآور شد: نادیده انگاشتن مقررات الهی و سست شدن اعتقادات دینی ، این گونه افراد را به سوی انحرافات گوناگون سوق می دهد و بستر تکرار جرائم را فراهم می کند.

افتتاح دارالقرآن جدید زندان مرکزی اراک

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha